Dierentolk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kipzel

Dierentolk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 11:57

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met een dierentolk?
Iemand die met dieren kan communiceren?

Zo ja, hoe was je ervaring, was deze goed of slecht?
Betrof het een fotoreading of kwam deze op locatie?

Kortom; Wat is jouw ervaring?

Mods; sorry als het hier verkeerd staat

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:47

Iedereen met fantasie kan het. Het is namelijk nooit bewijsbaar.

dierenfan

Re: Dierentolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:04

Er schijnen mensen het te kunnen en die kunnen dingen vertellen die hun nooit verteld is over het dier aan de hand van de foto. Echter zelf kan ik er niet in geloven dus ik zou er niet mee op schieten. Soms zou het wel geweldig zijn om te weten wat er in mijn honden/dieren om gaat!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:11

Een keer gedaan. :)
Een heel verhaal van 2 getypte a4-tjes maar het was totale onzin.
Ik kon mn hond er echt niet in terug vinden, zo zou ze bang zijn voor een dominante man met een snor die in de woonkamer zou zitten en zou zeggen dat ze ergens niet zou mogen liggen. Ik ken echt helemaal niemand met een snor and so on.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:12

Ts heb jij een cavia of gehad?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:17

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:18

Hihihih slimmerik

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:23

Een soort van.
Er was een paarden tandarts bij ons op stal geweest die zo'n soort gave had.
Hij had gezegd tegen een meisje dat ze haar E pony nog minstens 4 jaar zou hebben.
Maar na 3 maanden was de pony verkocht wegens slecht klikkende combinatie. :')

En bij nog een aantal paarden ging hij 'fluisteren' maar dat weet ik allemaal niet meer, wat daar uitgekomen is.

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 22:25

Marleen: ja ik heb ooit wel een cavia gehad (zoals slimmerik heel goed heeft weten te achterhalen) hoezo? :)

En als mensen iets beter in m'n berichtengeschiedenis kijken weten ze ook wel waar mijn vraag vandaan komt :Y)

Ik doe zelf wetenschappelijk onderzoek en ben opzich vrij skeptisch over dit soort dingen, maar naar ervaringen vragen kan geen kwaad dacht ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:29

Ik geloof dat het kan, máár er zit ontzéttend veel kaf onder het koren.

Zelf een periode erg mee bezig geweest omdat ik dingen doorkreeg bij foto's die ik niet kon plaatsen of verklaren maar die heel vaak wel bleken te kloppen (en dat waren dan geen standaard dingen).

Ik doe het niet meer. Te onzeker voor, wat nog meer groeit als mensen sceptisch zijn... Maar dat het kan, geloof ik dus wel. Ik vertrouw alleen niemand die zegt dat hij/zij dat kan en ik denk dat dat in een veld als dit ook een heel verstandig standpunt is.

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 22:32

Eerst zien dan geloven :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:36

Juist! :j

Maar dat is best wel eens lastig... zeker als de betreffende persoon geld vraagt voor zijn/haar 'diensten'.

In dat geval is het een combinatie van controleren hoe tevreden de klanten zijn en je gevoel volgen.

Met alsnog het risico dat je op je bek gaat natuurlijk.

Zelf heb ik overigens nóóit medisch advies gegeven (met uitzondering van 'als je toevallig tóch de DA op je erf hebt, laat dan even hier- of daarnaar kijken). Zou het niet op m'n geweten willen hebben dat ik iemand op vette kosten jaag omdat ik van mening ben dat het paard een wervel in z'n nek niet goed heeft zitten bijvoorbeeld :=

Maar goed, ik ben er dus bewust enorm terughoudend in. Heb er ook nooit geld voor gevraagd, mensen mochten storten naar een goed doel van mijn keuze als ze tevreden waren. :)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 22:42

Da's best netjes van je! Kunnen anderen nog van leren! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:43

Ach ja... ik wil anderen ook weer niet afvallen. Ik deed het sporadisch omdat ik het machtig interessant en leuk vond. Mensen die er heel erg veel tijd in investeren... daarvan kan ik me voorstellen dat ze er wel geld voor vragen. Die moeten tenslotte ook de huur betalen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:17

Ik kan prima communiceren met dieren, daar heb ik geen reader voor nodig. Verbijsterend hoeveel mensen bereid zijn in dat soort tovenarij te geloven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:21

marleen_usar schreef:
Ts heb jij een cavia of gehad?

Ja, de zoekfunctie van bokt is je vriend :D of in de meeste gevallen google.
Er zullen vast mensen zijn met een bepaalde gave. Ik geloof ook echt wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar er wordt tegenwoordig zoveel door mensen online gezet, dat 99.9% van alle gevallen gewoon van te voren door google is opgezocht. Daar zijn mensen heel bedreven in hoor. Het enige wat ze nodig hebben is je naam en goede kennis van google :)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 16:25

Kuggur schreef:
Ik kan prima communiceren met dieren, daar heb ik geen reader voor nodig. Verbijsterend hoeveel mensen bereid zijn in dat soort tovenarij te geloven.

Noem het tovenarij.. noem het een laatste redmiddel.
Ik kan over het algemeen ook lezen en schrijven met m'n dieren, maar als er één ongeneeslijk ziek is en je met je handen in het haar zit, tja dan kan dat wel een motivatie zijn om eens naar de wat alternatievere methodes te kijken :)

Heb zelf bij een IT bedrijf gewerkt en ben ook aardig bedreven in het terug vinden van informatie op internet, dus ik weet wat hier de 'gevaren' van zijn.
Desalniettemin.. is het voor ons toch al te laat, maar blijf het wel interessant vinden hoe andere mensen hier over denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:50

Juist op dat punt wat jij beschrijft zou ik niet teruggrijpen op een reader tenzij ik die echt goed ken en 100% vertrouw. Zoveel kaf onder het koren, zou het me nooit vergeven als ik een leven onnodig rek of te vroeg beeindig omdat een reader me hoop geeft of iets dergelijks.

In zo'n gevoel kan je in mijn ogen het beste je emoties uitschakelen (hoe moeilijk ook) en je intuïtie en verstand de beslissing laten nemen. Vaak voel je stiekem zelf ook wel aan wanneer het genoeg is geweest, daar heb je geen reader voor nodig.

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 16:55

Daarom wachten we er ook niet op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:56

Dat dacht ik al. Kwam je topic gisteren tegen. Heel veel sterkte voor jullie allebei :(:)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 17:56

Dankjewel :j