Zelfs toen ik ertussen kwam bleef ze woest, iets wat normaal niet voorkomt omdat ze erg gefocussed is op mij. Vervolgens heb ik haar even in de schuur gezet. Kwartier later heb ik haar er weer uitgelaten. In het begin had ze een dikke staart maar ze was weer lief voor poes lee.
Ik heb even nagedacht waar het aan kan liggen maar weet het eigenlijk niet... Enige is dat de da zei, na de eerste enting van de kittens, dat de mama misschien baarmoeder ontsteking had. Haar baarmoeder was nog niet voldoende terug gekrompen, Daarnaast had ze diarree. Ikzelf had het diarree verhaal in mijn hoofd verklaard door al het extra eten. Mama was namlijk nogal mager na het supermoederen over 5 grote kittens. Ze kreeg naast nat en droog kittenvoer ook kittenmelk en vette vis. Ook jatte ze mijn eten
. Nu alle andere kittens weg zijn krijgt ze normaal voer en is er geen diaree. Ook heeft ze geen verhoging. Morgen bel ik de da, lag al in de planning vanwege een castratie. Heeft iemand ervaring met dit soort rare gedragingen? Ben namelijk best bezorgd...