Eindelijk weer een topic van Simba na:
[BB-ITP] Nugget heeft 4 baby's! (volgtopic)
[BB-ITP] Het leven van kitten Simba gaat verder...
[BB-ITP] kitten Simba heeft weer van alles beleefd!
[BB-ITP] kitten Simba ziet zijn broertje Garfield weer!
Simba, 4 maanden, kater
Chucky, 3 maanden, kater
3 weken geleden mocht ik voor het eerst helemaal zelf naar buiten! Eerst steeds alleen als baas bij de stal was en nu mag ik al een hele tijd helemaal zelf de hele dag buiten zijn! Ook als baas gaat werken! Ik ga wel 's avonds in de stal, dat vind baas fijner. Elke avond krijg ik lekker nat voer, baas vind mij veel te dun en naast droogvoer krijg ik dus wat extra's.
Mijn baas verrasde mij vanmiddag ontzettend! Ze kwam aan met een kooi en weetje wat daar in zat?! Een kat! Hij heet Chucky en is mijn nieuwe vriendje. Chucky komt bij mij in de stal wonen zodat ik 's nachts niet alleen ben!
Baas heeft namelijk spijt dat ze het hele nest weg heeft gedaan, behalve mij. Ze wou graag een vriendje voor mij erbij zodat ik niet alleen met de grassprietjes meer hoef te spelen. Toen ze hoorde dat de vriendin van haar zusje nog kittens had die weg moesten heeft ze daar gekeken en werd helemaal verliefd op Chucky, de mooie witte kater met rode vlekjes en 2 verschillende kleuren ogen! Ik vind het heel leuk alleen ik vond het wel een beetje gek eerst.
Hier komen de foto's.
De allereerste kennismaking!

Baas met ons

Baas had Chucky op mijn bedje gelegd waar ik zelden op lig, hij was wel op z'n hoede.

Ik probeerde hem eraf te slaan

Toen hij eraf was liep ik achter hem aan!

Toen ging Chucky bij mijn hindernissen kijken, ik vond het erg leuk en ging met hem spelen.

Chucky nam even pauze

En we gingen weer verder

Stoere ik!

Chucky wil later graag in Epke's voetsporen treden vertelde hij mij, hier oefende hij en ik was het publiek!

Chucky

En tja, het is zondag en baas verveelde zich dus heeft ze een foto van Chuck bewerkt, maar hij is erg mislukt dus lach mn baas niet uit aub

Baas vind dat ik een adhd kat ben, ik ben altijd druk en hyper en Chucky is veel rustiger en heel knuffelig, dus dat is het verschil tussen ons

Fans ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en tot de volgende keer, kusje van Simba