Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
andere konijnen, wat je er ook bij zet. Ze zit nu in gezelschap van 9
. Ze wast haar favoriete cavia's regelmatig uitvoerig.
. Wilawander schreef:Heb je al eens geprobeerd op een hele grote ruimte te koppelen? heb inmiddels al zoveel konijnen gekoppeld en nooit geen problemen.
LDRD schreef:Ik ga vloeken in de kerk en zal wel wat mensen over mij heen krijgen nu.![]()
Desondanks dan toch: probeer met cavia's erbij, liefst een paar.
Ik heb een vlaamse voedster met hetzelfde probleem. Alles geprobeerd, maar ze verscheurdandere konijnen, wat je er ook bij zet. Ze zit nu in gezelschap van 9
cavia's en daar is ze heel happy mee. En de caafjes trouwens ook, want die gebruiken
haar als lekkere warme deken als het kouder wordt. Ze wast haar favoriete cavia's regelmatig uitvoerig.
T is jammer, had het graag anders gezien, maar ze lijkt meer op caafjes te vallen dan op
soortgenoten.
Wilawander schreef:Mag ik vragen wat voor een rassen je mee gekoppeld hebt?
saskiakefie schreef:Ik zou sowieso niet in het hok doen met gaas ertussen maar dat ze niet bij elkaar kunnen komen. 6 voedsters ie wel heel veel zeg.. Ik zou bijna denken dat er medisch iets niet goed is, aangezien hij nu ook naar jullie agressief wordt.. Als je met de voedsters koppelt tot hoever kom je dan? Heb je niet soms te snel de voedster erbij weggehaald omdat je báng was dat het misschien weer fout zou gaan? Soms is het ook niet goed om elke dag weer te koppelen, maar kun je ze beter in een keer bij elkaar zetten, dan wel in een ander hok inderdaad maar als dat goed gaat, laat ze dan maar 2 weken daar ofzo.
. Ze loopt regelmatig los in de tuin en in het verleden heb ik regelmatig plukken kattenharen voorbij zien komen. Onze katten gaan nu met een flinke boog om haar heen
.