Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nanne schreef:Marineren en even in de oven.
Nee, zonder gein.. Ik zou even de opvang bij jou in de buurt bellen en hun om advies vragen.
Twee weken is wel lang..
Mindim schreef:Nanne schreef:Marineren en even in de oven.
Nee, zonder gein.. Ik zou even de opvang bij jou in de buurt bellen en hun om advies vragen.
Twee weken is wel lang..
Waarvoor is dat te lang, de duif eet goed en is eigenlijk helemaal in orde weer. Hij had wat last van zijn poot, belaste die niet zo veel, maar gebruikt hem nu gewoon weer. Er zit hier geen opvang in de buurt en volgens mij komt de dierenambulance niet voor gezonde huisdieren toch?

Mindim schreef:Nanne schreef:Marineren en even in de oven.
Twee weken is wel lang..
Waarvoor is dat te lang, de duif eet goed en is eigenlijk helemaal in orde weer. Hij had wat last van zijn poot, belaste die niet zo veel, maar gebruikt hem nu gewoon weer. Er zit hier geen opvang in de buurt en volgens mij komt de dierenambulance niet voor gezonde huisdieren toch?
Daks schreef:Is het echt een witte postduif of een sier duif.
Is er iemand in jouw buurt met postduiven of andere duiven?
Ik spreek uit ervaring dat een duif 9 van de 10 keer terug gaat naar waar die vandaag komt mar dat is afhankelijk wat voor soort duif het is.
Wij hebben zelf thuis duiven dus weet er een hoop van.
Daks schreef:Is het echt een witte postduif of een sier duif.
Is er iemand in jouw buurt met postduiven of andere duiven?
Ik spreek uit ervaring dat een duif 9 van de 10 keer terug gaat naar waar die vandaag komt mar dat is afhankelijk wat voor soort duif het is.
Wij hebben zelf thuis duiven dus weet er een hoop van.