Moosha is een devon rex poes van 2 jaar oud.
Ik heb haar nu 2,5 maand.
Ik was namelijk opzoek naar een devon rex en opeens stond zij op marktplaats. Ik wilde wel een wat oudere kat dit omdat ik toch veel aan het werk ben, maar ik wilde totaaal geen witte!! En ja hoor toen ik haar zag was ik gelijk verkocht
deze foto's zijn gemaakt van de eerste dag.

Deze foto's heb ik vandaag gemaakt.

Nu heb ik dit topic gemaakt omdat ik vandaag naar haar foto's zat te kijken van haar eerste dag tot nu, ik was zo geschrokken dat ze eigenlijk in zo'n korte tijd is veranderd! Ze is dikker geworden(dit komt ook doordat ik haar heb laten steraliseren) Ze is beter in haar vacht gaan zitten, ze krijgt steeds meer krulletjes die ze ook hoort te hebben.
Zien jullie dit verschil ook? Is ze possitief veranderd? Want ik weet dat een devon rex slank horen te zijn en ''ielig'' maar ik heb haar helemaal niet veel gevoerd. Ze krijgt alleen brokjes en heel afentoe een visje of natvoer.
Ik heb haar uit een gezin gehaald van 3 kinderen, 7 honden en 5 katten. Het was niet normaal druk in het huis, hier bij mij is ze alleen.(ja ik weet ook dat rex katten niet alleen mogen zijn maar Moosha kan niet samen met andere katten heb het wel eens geprobeerd met de rex kat van mijn ouders dit gaat totaal niet goed) Maar hier heeft ze dus haar rust kan dat daar ook mee te maken hebben?
Bedankt voor het kijken en lezen! Het maakt mij een beetje onzeker dat dit namelijk kan binnen 2 maanden