Moosha mijn devon rex!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Meliss_

Moosha mijn devon rex!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 16:55

Ik wilde jullie toch even mijn kat laten zien.
Moosha is een devon rex poes van 2 jaar oud.
Ik heb haar nu 2,5 maand.
Ik was namelijk opzoek naar een devon rex en opeens stond zij op marktplaats. Ik wilde wel een wat oudere kat dit omdat ik toch veel aan het werk ben, maar ik wilde totaaal geen witte!! En ja hoor toen ik haar zag was ik gelijk verkocht <3

deze foto's zijn gemaakt van de eerste dag.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto's heb ik vandaag gemaakt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu heb ik dit topic gemaakt omdat ik vandaag naar haar foto's zat te kijken van haar eerste dag tot nu, ik was zo geschrokken dat ze eigenlijk in zo'n korte tijd is veranderd! Ze is dikker geworden(dit komt ook doordat ik haar heb laten steraliseren) Ze is beter in haar vacht gaan zitten, ze krijgt steeds meer krulletjes die ze ook hoort te hebben.

Zien jullie dit verschil ook? Is ze possitief veranderd? Want ik weet dat een devon rex slank horen te zijn en ''ielig'' maar ik heb haar helemaal niet veel gevoerd. Ze krijgt alleen brokjes en heel afentoe een visje of natvoer.
Ik heb haar uit een gezin gehaald van 3 kinderen, 7 honden en 5 katten. Het was niet normaal druk in het huis, hier bij mij is ze alleen.(ja ik weet ook dat rex katten niet alleen mogen zijn maar Moosha kan niet samen met andere katten heb het wel eens geprobeerd met de rex kat van mijn ouders dit gaat totaal niet goed) Maar hier heeft ze dus haar rust kan dat daar ook mee te maken hebben?

Bedankt voor het kijken en lezen! Het maakt mij een beetje onzeker dat dit namelijk kan binnen 2 maanden

Djilna

Re: Moosha mijn devon rex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:59

Wat een leuke poes!
Ze ziet er op de 2e serie foto's inderdaad iets voller uit, beter :)
Veel plezier met haar!

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:01

Wat mij ook opvalt ( naast dat ze er gewoon beter uitziet), is de blik in haar ogen. Ze kijkt tevreden :)

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 17:05

Wat een leuk poesje. Ze ziet er stukken beter uit en inderdaad heel tevreden.

_Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 17:27

Heel erg bedankt!

Het was me nooit opgevallen dat ze zo veranderd is, ik bekeek die foto´s en ik schrok echt. En dan zijn we nog maar 2,5 maand verder..

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 01:13

Wauw, wat een bijzondere kat! Heel gaaf :D
Hoe voelt zo'n vachtje nou? Lijkt wel een schapenvacht!

Ik vind haar positief veranderd, op de eerste foto's vind ik haar vacht niet zo mooi.
Wellicht was de drukte in haar vorige huis juist niet goed voor haar en was ze gestressed? Dat daarom ook haar vacht niet zo mooi was...

_Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 10:41

Nee in het begin was haar vacht ook zo dun, het viel ook gewoon uit dat ik haar aaiden, dit hoort niet bij deze katten! Dus dat vond ik al vreemd.
Nu ze voller in haar vacht zit verhaard ze ook veeel minder. Ik denk ook dat het stress moet zijn geweest.

Ze is ontzettend zacht! Maar niet zoals een schaap haha. Maar meer zoals ehm ja.. ken je vandie dierenhuiden kleedjes, nou zo ongeveer denk ik. Lastig uitleggen hahah