Daarbij komt er dan ook een nieus huisgenootje. De oude kat en de nieuweling houden we natuurlijk eerst apart en laten we langzaam aan elkaar wennen.
Nu is de oude kat (ze is 3
) snel wat gestresst en bangig.Na heel veel gelezen te hebben op internet heb ik ook al het één en ander gelezen over Back Bloesem en ik moet zeggen dat dit goed klinkt.
Ik wil het allemaal wat makkelijker maken voor de kat, ze krijgt natuurlijk haar eigen plekje waar ze altijd op terug kan vallen en we zorgen dat het allemaal rustig en kalm gebeurd.
En we verhuizen op donderdag en zijn daarna zelf ook nog 3 volle dagen thuis en aangezien ze heel erg veel aan mij hangt zal dat ook beter zijn dan als ik direct weer aan het werk ben en ze dus hele dagen alleen zit.
Maar toch wil ik graag ervaringen van andere mensen die een kat verhuisd hebben en wel of niet gebruik hebben gemaakt van Bach Bloesem.
En welke remedie jullie me dan aanraden.
Zag er dus door alle verhalen over katten en verhuizen erug tegenop
En tja, tijdens de half uur durende autorit na neje stekkie heb ik wat traantjes gelaten vanwege het klagende gemiaauw ed
Wat een klaagzang en een ramp voor mij (wat doe ik haar aan? balbalblabla
).
) aan te doen en dan volgende week als ze misschien net weer wat rustiger is ook nog eens te verhuizen. Als kitten paste ze zich heel snel aan aan haar nieuwe huis trouwens. Maar ze is een stresskipje en ontzettend eenkennig, dus ik wil het wel zo voorzichtig mogelijk aanpakken.
Aha, hier dus ook
Ze raakt er gewoon gestresst van........