Verzekering hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Verzekering hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 18:14

Op dit moment zijn we een maand lang gratis verzekerd voor onze hond. We willen toch eventjes verder kijken of we ons langer willen laten verzekeren.
Dus ik was op zoek naar ervaringen. Wie heeft haar hond of kat nog meer verzekerd en is het echt handig?

Jenny_S

Re: Verzekering hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:19

onze honden zijn beiden verzekerd kost je zo'n 20 euro per maand per hond
tja handig, ja handig als ze geopereerd moeten worden, 1 hond gehad en dan krijg je alles vergoed
maar de meeste jaren hebben ze niks natuurlijk daar ontkom je niet aan, maar als ze ouder worden krijgen ze kwalen en als je niet al een verzekering had krijg je ze op oude leeftijd niet meer verzekerd of je betaald de hoofdprijs
vind het wel een fijn gevoel dat ik alles kan laten uitvoeren wanneer nodig

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:21

Onze hond is al jaren verzekerd. Ondertussen heeft ze een baarmoederontsteking, ruggenmerginfarct en cushing gehad. Ze krijgt iedere maand voor 90 euro aan medicijnen. Wij hebben onze kosten er ondertussen wel uit ja. :j

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 19:24

Hier is de hond ook verzekerd. Hij heeft een blaasoperatie, maagtorsieoperatie gehad en later is een deel van zijn staart geamputeerd. 3 behoorlijk dure operaties. Daarnaast nog een hoop kleine dingen. Ook hier zijn de kosten eruit.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 19:47

hier een ED operatie gehad maar die 1000 euro zou ik ook al kwijt geweest zijn aan de verzekering dus ben zeker niet goedkoper uit (en toen die operatie uitgevoerd werd, werd dat nog niet verzekerd).

Een volgende volwassen hond uit het asiel zou ik niet laten verzekeren.

Een volgende pup laat ik wel verzekeren in de eerste 2 levensjaren. Rond 14 á 15 maanden laat ik die hond dan volledig rontgenen van kop tot kont zeg maar bij een orthopeed die dan alles mag beoordelen. Mocht er ED, HD of wat dan ook zijn dan moet dat gewoon verholpen worden als dat mogelijk is. Mocht het allemaal in orde zijn dan laat ik de verzekering vallen na het 2de levensjaar met de hoop dat er geen rare dingen meer gebeuren. Verzekeren is tegenwoordig namelijk behoorlijk duur maar die onderzoeken wil ik sowieso dan toch laten doen dus dan maar verzekeren t/m 2de levensjaar.

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:24

Ik heb mijn 2 Berners verzekerd bij de Hema (sinds kort) Heb bij deze 2 nog niks hoeven declareren, maar mijn vorige hond heb ik bijna 4,500 euro da kosten gehad, en wel vergoed gekregen gelukkig

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:37

ben heeeeel blij met mijn verzekering voor mijn hond deze week weer een ed operatie totalte kosten 6000 euros.