doe ik ook echt niet in het vindt het wel zielig maar druk wel door maar echt serieus je houdt er echt niet me vader heeft haar in de houdgreep en ik moet dan de druppels erin doen.
we leggen haar nu op tafel neer omdat je er dan iets beter bij kan en hij houdt haar echt strak vast om maar zo te zeggen omdat de lieve manier niet werkt.
maar ze is zo paniekerig aan het doen dat constant het topje van de druppels eruit schiet krijg hem er niet helemaal in om maar zo te zeggen wat dus wel moet anders werkt het niet en omdat het van die kleine ingangen zijn die oren pffff wordt er echt moedeloos van.
''Als pup leer je zindelijk worden, aan de riem lopen, commando's uitvoeren maar ook medische handelingen doen. Dus tip voor een volgende hond als je die van pup af aan hebt of op volwassen leeftijd leer de hond als er niets aan de hand is dat je dan overal aan kan komen. OP het moment dat er dan wel wat aan de hand is valt je het ook sneller op omdat je zelf al zeker wekelijks kijkt maar de hond is het dan ook gewend''
dat weet ik en normaal mag dat dus ook ze gaat ook telkens voor puppycontrole naar de da toe en dat vindt ze ook helemaal best.
ze is toen ze 4 maanden was heel erg ziek geweest waardoor ze meerdere spuiten heeft gehad waar niet zulke fijne bij zaten sindsdien doet ze zo bij de da ook.