Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kijk bijv. naar de dierenambulance: zij halen ook vaak buiten- en zwerfkatten ergens op en vervolgens belanden die ook in een situatie waar ze (tijdelijk) niet naar buiten kunnen. Geef het beestje de nodige aandacht en dan komt het vast wel goed 

bosmonster schreef:i.p.v. laten opvangen door pension, misschien tijdelijk een bench aanschaffen/lenen. dat scheelt je weer pensionkosten
mocht je een bench willen lenen: ik heb nog een grote hier liggen, die momenteel niet wordt gebruikt. weet nie of dord/asten te ver is?
naast de stoel of bank zitten onze katten daar het meeste op namelijk. dierenfan schreef:bosmonster schreef:i.p.v. laten opvangen door pension, misschien tijdelijk een bench aanschaffen/lenen. dat scheelt je weer pensionkosten
mocht je een bench willen lenen: ik heb nog een grote hier liggen, die momenteel niet wordt gebruikt. weet nie of dord/asten te ver is?
dat ozu ik bij een binnenkat wel durven adviseren die naar een ander huis gaat maar een buitenkant die naar binnen komt is al een heel veranderin en dan nog in een bench ik verwacht dat je knettergek wordt van een kat die in de tralies hangt en de hele dag gaat lopen mauwen e.d. Daarnaast is de kans dat de kat zich in de bench gaat verwonden (in de tralies bijten proberen eruit te komen enz.) ook aanwezig.