Hulde aan de plumeau

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Hulde aan de plumeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 23:16

Zo het is avond, lig je op bed omdat je morgen om 6 uur op moet... Hoor ik een schreeuw van beneden, AHHHH EEN MUIS...

Tja en dan is het weer zo ver, mijn allerliefste kattenvriendje heeft weer een levende muis binnen gebracht... Muisje vloog onder de bank naar de verwarming! daar vond muisje het een goed idee om achter de verwarming te kruipen. Dat vonden Mams en ik niet zo fijn! Mijn lieve kattenvriendje stond er bij en keek er naar -O- verwarming is erg krap, dus ja wat doe je dan! Uiteraard mams to the rescue met eerst de stok van de dweil dat was geen succes! ik met vorken :Y) lang en smal! ook geen succes maar toen het geniale idee een plumeau achter de verwarming, ondertussen zijn we 30 minuten verder en muisje hebben we er onder vandaan gekregen... die schoot in de dwijl die naast de open deur lag.. dweil naar buiten geschoven muisje rende vrij waar daarna mijn kattenvriendje eindelijk zijn werk deed! hij ving hem en at hem op }:0

Het moraal van het verhaal, ik heb geen kat maar de kat heeft ons als personeel :+

hier onder de koning van het huis *\o/*

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/582105_408774039181049_1867221585_n.jpg

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 23:18

Haha, leuk geschreven! :D :')