Kat blijft weglopen

Moderators: MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, NadjaNadja, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xMercury
WEG-Kenner

Kat blijft weglopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-12 13:33

Hoi Bokkers!

Ondertussen zijn we alweer een half jaar geleden verhuisd en zijn onze 2 katten ook meegegaan. Nou heeft onze poes er geen problemen mee, die weet precies waar ze woont en komt altijd terug. Natuurlijk hebben we ze allebei eerst een maand binnen gehouden.

Maar onze kater gaat het een paar keer naar buiten, komt dan terug, maar dan opeens niet meer. Dan loopt hij vrolijk terug naar het oude huis, krijgt daar eten van een paar mensen en dan ga ik hem weer halen. Dit is een aantal keren voorgevallen. De laatste keer, was hij weer naar de buren gegaan en ze hadden gevraagd of ze hem mochten houden. Nou, in onze ogen geen probleem, want ze zagen hem graag en hij liep daar tenslotte niet weg. Nou kreeg ik vorige maand een berichtje van een andere buurvrouw, dat onze kat daar zwaar vermagerd zat en die mensen die hem zo graag wilden hebben, niet meer hoeven. Dus ik als een gek op mijn fiets gesprongen en dat arme beest gehaald. Nou heeft hij weer lang binnen gezeten, gaat vervolgens lekker naar buiten en komt een aantal keren terug, maar daarna niet meer. Hoogstwaarschijnlijk is hij weer naar het oude huis gelopen.

Wie heeft een gouden tip voor dit? Binnen houden is geen optie, kat is niet anders gewend dan naar buiten gaan... Ik vind dit zo rot... Domme kat, ik mis hem..

vuurneon

Re: Kat blijft weglopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 13:35

Kattenren maken?

xRomana

Re: Kat blijft weglopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 18:00

Gewoon even wat langer binnenhouden, ik ben een jaar geleden ook verhuisd naar de andere kant van de straat, heeft even geduurd maar nu snappen ze het ;)

Oeter oeter oeter.

ik kan geen PBtjes lezen sinds de nieuwe versie, helaas!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie