training met hond

Moderators: MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, NadjaNadja, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jansen123

training met hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 21:44

hoi bokkers,
allereerst ik weet het hij staat niet bij het goede forum want ik moet nog meer dingen plaatsen.
maar wat ik wou vertellen was nou ik heb een hondje een beagle van 5 jaar toen ze 4 was hebben we haar gekocht dus ik heb haar niet vanaf het begin kunnen trainen. maar ik doe wat kunstjes met haar zoals: zitten,liggen,poot geven en we springen ook over balkjes maar ik heb dat al wel gezien ik wil een nieuwe uitdaging met haar maar ik heb geen idee wat.
mischien hebben jullie leuke dingen? opzich wil ik wel doorgaan met kunstjes enzo maar ik weet niet echt leuke dingen meer
alvast bedankt!
groetjes Bente

Mensen die zeggen dat geluk niet te koop is, hebben nog nooit een paard gehad :)
[color=#BF80FF]B, ik ga je nooit vergeten <3]

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:58

Wat ik met mijn hond ooit eens gedaan heb is een behendigheidsparcours gemaakt dat was met springen en van die paaltje vlak bij elkaar waar hij moest slalommen en een wip en iets om onder door te lopen. Is best leuk voor de afwisseling je moet alleen wel wat ruimte hebben om het op te zetten.
En ik weet niet of je hond kan apporteren anders is dat ook leuk en dan zwemmen dat je iets in het water gooit en hij het eruit moet halen.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

Elles

Re: training met hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:24

RT-P >> BB
RT is bedoeld voor als je rijtechnische vragen met je PAARD hebt ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie