Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Femke schreef:Snel geconcludeerd dat hij "gestolen" is.
Als ik een blinde hond zonder baasje zie rondlopen langs de weg, dan roep ik even luid om me heen of ik een baasje kan vinden, zo niet --> dan gaat hij mee en breng ik 'm naar de dieren ambulance of asiel waar hij dan gemeld als "gevonden" wordt en zo weer bij z'n baasje kan komen.
SteffiiY schreef:De hoofweg in kudelstaart is niet een hoofdweg waarvan je denkt dat er een hoofdweg bedoeld word.
Natuurlijk is het raar dat de hond daar alleen liep, maar hij kan ook weggelopen zijn of wat dan ook!
slimmerik schreef:Kan me er wel "iets" bij voorstellen Annemiek80. De hond is zondag zoekgeraakt en vandaag nog nergens aangeboden geweest.....
Daarbij komt nog het feit dat als je je hond "kwijt" bent je geen "nieuws" bent...... dus dan maar een beetje erger maken dan het is, zal baasje gedacht hebben....
slimmerik schreef:Kan me er wel "iets" bij voorstellen Annemiek80. De hond is zondag zoekgeraakt en vandaag nog nergens aangeboden geweest.....
Daarbij komt nog het feit dat als je je hond "kwijt" bent je geen "nieuws" bent...... dus dan maar een beetje erger maken dan het is, zal baasje gedacht hebben....