Blinde hond Djek (11) gestolen.

Moderators: Ods, MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Faruba

Blinde hond Djek (11) gestolen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 14:05

Kudelstaart - De 11-jarige blinde Golden Retriever Djek is zoek. Vreemde personen hebben de trouwe viervoeter meegenomen in een auto. De hond werd honderd meter van zijn huis op de Hoofdweg in Kudelstaart ontvoerd, meldt Webregio. Hij is niet gechipt. Djek heeft een zwarte halsband om.

*Telegraaf...http://www.telegraaf.nl/binnenland/1280 ... len__.html

**Misschien kunnen bokkers mee kijken naar deze hond. Vind het zo'n treurig berichtje,wie doet nou zoiets?**

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:27

Hoop dat ie snel terecht is. Maar wat doen een blinde hond in hemelsnaam onaangelijnd op een hoofdweg?
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 21-08-12 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Zij die achter mijn rug over mij spreken, staan op de juiste plek om mijn "bips" _O- te kussen :D tekst geciviliseerd :D

Amandavd

Re: Blinde hond Djek (11) gestolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:28

Wellicht ontsnapt, wellicht even afgedwaald met wandelen, geschrokken, weet jij veel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:54

Snel geconcludeerd dat hij "gestolen" is.
Als ik een blinde hond zonder baasje zie rondlopen langs de weg, dan roep ik even luid om me heen of ik een baasje kan vinden, zo niet --> dan gaat hij mee en breng ik 'm naar de dieren ambulance of asiel waar hij dan gemeld als "gevonden" wordt en zo weer bij z'n baasje kan komen.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:58

Femke schreef:
Snel geconcludeerd dat hij "gestolen" is.
Als ik een blinde hond zonder baasje zie rondlopen langs de weg, dan roep ik even luid om me heen of ik een baasje kan vinden, zo niet --> dan gaat hij mee en breng ik 'm naar de dieren ambulance of asiel waar hij dan gemeld als "gevonden" wordt en zo weer bij z'n baasje kan komen.

idd en als ik hem daar zo ongeveer dagelijks zou zien lopen dan zou ik hem meenemen en bij me houden. maar dat een 11 jarige blinde hond de kans krijgt weg te lopen bij zo'n weg in de buurt vind ik echt heel vreemd.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:00

De hoofweg in kudelstaart is niet een hoofdweg waarvan je denkt dat er een hoofdweg bedoeld word.
Natuurlijk is het raar dat de hond daar alleen liep, maar hij kan ook weggelopen zijn of wat dan ook!

Souvenir // Horse Power Chiquita // Mifemme

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:20

Fijn dat het goed is afgelopen :)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:30

Ik vind het wel typisch dat dit bericht gelijk in het nieuws kwam als zijnde 'hond ontvoerd/gestolen'

Geweldig dat er mensen zijn die aan de veiligheid van hond en verkeer denken en een loslopende hond meenemen voor er ongelukken gebeuren

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:34

SteffiiY schreef:
De hoofweg in kudelstaart is niet een hoofdweg waarvan je denkt dat er een hoofdweg bedoeld word.
Natuurlijk is het raar dat de hond daar alleen liep, maar hij kan ook weggelopen zijn of wat dan ook!

Toevallig ken ik de hoofdweg daar wel en weet ik dus wat er bedoeld wordt (opgegroeid in Aalsmeer en omstreken), maar ik vraag me bij jouw berichtje dan weer af wat jij denkt dat anderen denken wat er bedoeld wordt lol.

Een hond langs de weg is een hond langs de weg in mijn ogen, tuurlijk heb je drukkere en minder drukke wegen maar deze weg is nu ook weer niet een achteraf boerenweggetje en ook geen drukke(re) weg zoals de N201 (provinciale weg) ter hoogte van de veiling

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:36

Kan me er wel "iets" bij voorstellen Annemiek80. De hond is zondag zoekgeraakt en vandaag nog nergens aangeboden geweest.....

Daarbij komt nog het feit dat als je je hond "kwijt" bent je geen "nieuws" bent...... dus dan maar een beetje erger maken dan het is, zal baasje gedacht hebben....

Zij die achter mijn rug over mij spreken, staan op de juiste plek om mijn "bips" _O- te kussen :D tekst geciviliseerd :D

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:41

slimmerik schreef:
Kan me er wel "iets" bij voorstellen Annemiek80. De hond is zondag zoekgeraakt en vandaag nog nergens aangeboden geweest.....

Daarbij komt nog het feit dat als je je hond "kwijt" bent je geen "nieuws" bent...... dus dan maar een beetje erger maken dan het is, zal baasje gedacht hebben....

oh :o
dan moet ik het wel iets nuanceren idd, ik had het globaal gelezen en dus niet opgepikt dat deze hond meerdere dagen zoek was, ik dacht eerlijk gezegd dat het vandaag speelde, of misschien ma-di

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:49

slimmerik schreef:

Misschien is hij ook niet eens blind dan. :')

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 17:04

Gelukkig goed afgelopen dus,daar ben ik blij om.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie