In de tweede lichting kittens (drie kittens uit allemaal andere nestjes, geen idee waar de broertjes en zusjes zijn) en daarbij zat Karel

Karel heet ondertussen Jack en komt vanaf 14 september bij ons wonen. Hij is nu al bijna oud genoeg om gepaatst te worden.
Maar wij gaan verhuizen en dat leek ons het beste moment om Jack en onze huidige kat aan elkaar te introduceren. Onze huidige kat Beau moet dan ook een aantal weekjes verplicht binnen blijven, zodat ze niet terugloopt naar het oude huis.
Ik wil de introductie voorzichtig aanpakken omdat Beau snel wat gestresst is.
Het karakter van Jack is gewoon goed, iedereen is verliefd op hem en hij is verliefd op iedereen lijkt het wel. Zelfs de hond is helemaal in haar nopjes met Jack. Jack is de enige kitten die wel aan haar flostouw mag zitten en die wel uit haar waterbak mag drinken. Toen de andere twee er nog waren (die zin ondertussen terug naar het asiel om geplaatst te worden) was het de hond die Jack beschermde tegen die andere twee tirannen. Vooral toen Jack heel erg ziek was (niesziekte) was de hond beschermend.
Ik weet niet wat het is met Jack, maar hij heeft me op een aparte manier geraakt (net als Beau toen bij me deed
) Ik hoop dus dat Beau en Jack dikke vrienden gaan worden of elkaar in elk geval gaan gedogen in huis straks. Jack gaat eerst nog een weekje met mijn ouders mee op vakantie
Terug naar het asiel voor die week wil mijn moeder niet en hij kan echt nog niet naar ons omdat we dan net druk aan het verhuizen zijn. Dus hij gaat een weekje naar de veluwe
Meet Jack
Chillend bij mijn vader op schoot. Mijn vader zit trouwens in een rolstoel en Jack laat zich ook graag door het huis rijden danwel op de treeplank, dan wel gewoon relaxt op schoot