VD Met konijnen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

VD Met konijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:29

Hoi hoi, ik ben benieuwd wie hier Vrijheidsdressuur doet met zijn konijnen, of andere grondwerk gevallen.
Ik wel maar niet heel goed ofzo haha, mijn ene konijn Beertje kan steigeren en een balletje oppakken met zijn mond :D
Mijn andere konijn kan alleen een balletje oppakken en weggooien hihi. :D

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:30

Ik kan het niet, zou niet weten hoe het zou moeten.. :P
Ben daarom wel nieuwschierig naar reacties van anderen.. :)

EllaBellaah

Re: VD Met konijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:35

Kijk mar eens op youtube bij konijnen agility ofzo. Daar zie je konijnen hele parcourtjes lopen over hindernisjes, tunnels etc. Ik denk dat je een konijn nooit de piaffe of spaanse pas aan kan leren, over echt vrijheidsdressuur kan je dus niet spreken. Uit eigen ervaring zijn de meeste konijnen niet zo geduldig wat betreft kunstjes doen, zo'n parcours lopen vinden ze daar en tegen wél leuk maar het kost erg veel tijd om ze dat aan te leren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:38

EllaBellaah schreef:
Kijk mar eens op youtube bij konijnen agility ofzo. Daar zie je konijnen hele parcourtjes lopen over hindernisjes, tunnels etc. Ik denk dat je een konijn nooit de piaffe of spaanse pas aan kan leren, over echt vrijheidsdressuur kan je dus niet spreken. Uit eigen ervaring zijn de meeste konijnen niet zo geduldig wat betreft kunstjes doen, zo'n parcours lopen vinden ze daar en tegen wél leuk maar het kost erg veel tijd om ze dat aan te leren.

Nee ik wist niet hoe je het anders moest noemen. ;)