Eerst maar even het verhaal hoe we aan deze kittens zijn gekomen:
Eergister ochtend ging ik met mijn vader de paarden naar de wei brengen.
Ik hoorde daar de hele tijd keihard gemauw van een kleine kitten, dus ik ging kijken waar het vandaan kwam.
In de schuur naast de wei, zat een hele kleine kitten die nog maar net zn oogjes open had, een rooie kater was het

Ik vond het al een beetje vreemd dat hij daar helemaal alleen zat.. maarja mss was de moeder even weg (:
Later nog een paar keer ff naar het land gelopen, zat er nog steeds alleen. Ong 15 meter verderop zat toen nog een kitten, die was iets groter, een zwart wit poesje.. 'S avonds zaten ze daar nog steeds, dus hebben we ze maar meegenomen.
De boeren die daar woonden hadden nl heel veel katten, maar wss hebben ze er veel weggehaald want er lopen sws nog maar weinig.
Gister naar de dierenarts geweest, ze hadden vlooien maar waren wel gezond verder !

De kittens zijn dus:
Mr. Higgins (bedacht door mij & dierenarts
)Rooie kater, ong 2 weken oud.
Suuuuuuper brutaal en een herrieschopper!

1.

Uks (heeft mn zusje bedacht ?
)Wit poesje met zwarte en bruine vlekjes, ong 3 weken oud
Heel lief en schattig engeltje

2.

3. Mr Higgins vind het leuk om heel hard op lenzen/mobielen af te rennen

4. Uks

5. Higgins is echt een herrieschopper , als hij wakker is zit ie de hele tijd te praten

6. Mn zusje met Uks

7. Uks voeren

8. Higgins voeren

9. Uksje aan het lopen (:

8. Higginsje

9. Slaperige Uks

10. Samen

11. Higgiiiinsss

12. Ninja Higgins

13. Schatje

14. Brutale Higgins plet de kleine Uks

Dat waren de foto's ! Er zijn wat meer foto's van Higgins, omdat Uks gister al lekker lag te slapen en Higgins was nog druk aan het rondlopen en verhalen aan het vertellen
Laten jullie even een reactie achter voor ze ?

xx Higgins, Uks & Lenka