Ik ben ten einde raad dus ook maar een oproep op BOKT.nl. Afgelopen dinsdag 14 augustus is onze lieve zelfgefokte boomerpup Amy gestolen. Ik heb natuurlijk alles al gedaan wat je maar kan doen in zo'n geval maar bedacht me opeens dat bokt ook heel veel bezoekers heeft. Willen jullie uitkijken naar Amy en als je ze denkt te zien, laat het me weten! Liefst via PB. Als je iemand in je omgeving ziet die sinds kort een pup heeft, vraag even door...Al weet ik haar verblijfplaats maar alvast... Heel fijn zou het ook zijn als je haar op Facebook plaatst! Als heel Nederland naar haar uitkijkt moet ze toch wel gevonden worden???Bijzonder kenmerk van Amy is dat ze een navelbreukje heeft waar ze nog aan geholpen moet worden. Ik weet hier niet hoe ik foto's moet plaatsen dus kijk even naar mijn eigen site: http://www.muilwijk-horses.nl/?page_id=647
Hartelijk bedankt voor het lezen.
BaileyMix
Geplaatst: 16-08-12 22:29
Hoop dat ze gevonden wordt!
FemkeRoosje
Geplaatst: 16-08-12 22:30
Ik hoop dat je haar terug kan vinden..
Misschien handig om erbij te zetten welke van de twee Amy is.
covergirl
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-12 22:31
FemkeRoosje schreef:
Ik hoop dat je haar terug kan vinden..
Misschien handig om erbij te zetten welke van de twee Amy is.
De pup dus...rechts op de foto, de andere is haar moeder.
Blanket
Geplaatst: 16-08-12 22:32
Ik hoop dat jullie haar snel in in goede gezondheid terug vinden.
Hoe weet je dat ze is gestolen? Is er niet de mogelijkheid dat ze is weggelopen, aangereden, verdronken, verdwaald?
covergirl
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-12 22:41
Blanket schreef:
Hoe weet je dat ze is gestolen? Is er niet de mogelijkheid dat ze is weggelopen, aangereden, verdronken, verdwaald?
Is gezien...
Blanket
Geplaatst: 16-08-12 22:41
covergirl schreef:
Blanket schreef:
Is gezien...
Is er ook aangifte gedaan, signalement, een bekende van jullie?
Leslie90
Geplaatst: 17-08-12 00:35
Wat verschrikkelijk! Dit moet toch wel je ergste nachtmerrie zijn Ik hoop dat je haar terug vind! Ook zal ik marktplaats eens in de gaten houden.
De oproep circuleert al op facebook, ook ik had m al gedeeld. Hoopt dat ze snel terecht is, ze zullen er toch ook een keer mee naar de dieren arts moeten dus die moeten goed geïnformeerd zijn.
ja mensen zijn harteloos tegenwoordig en doen maar alles wat in hun opkomt zonder over de gevolgen na te denken hoop dat je Amy snel terug vind heel veel sterkte en geluk bij het terug vinden
ClauH
Geplaatst: 17-08-12 12:37
Ik heb hem ook op facebook gedeeld ! Hopen dat ze gevonden wordt !
covergirl
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 18:57
Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes en voor het delen op facebook. Helaas nog geen nieuws te melden. Ooit zal ze wel een keer naar de dierenarts moeten maar voor nu...tis een gezonde pup... Denk niet dat iemand die een pup steelt nu naar de Da zal gaan voor enting?
Toverbal...welke omgeving? Dat kan toch gewoon heel Nederland zijn? Ik rij voor een paard ook gerust "even" naar Friesland.
Blanket
Geplaatst: 17-08-12 19:12
Is ze gechipt?
covergirl
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 22:29
Blanket schreef:
Is ze gechipt?
Ja, is gechipt.
Brechtje_A
Geplaatst: 18-08-12 12:41
Wat naar om te lezen. Dat mensen dat kunnen doen. Ik hoop voor je dat ze snel gevonden wordt. Ik zal het ook even op facebook zetten. Trouwens ik denk dat ze bedoelt met welke omgeving, welke omgeving jij woont, waar ze dus gestolen is.
covergirl
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-12 22:40
De politie is je beste vriend toch? Voor de dader misschien? Heb vandaag te horen gekregen dat de politie hier niks mee doet verder...tjaa, tis maar een hond hè... poedersuiker die politie ^%##&*
covergirl
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 13:37
Zijn er nog bokkers in de buurt van Heerenveen die voor mij bij een adverteerder willen gaan kijken?
Waar en hoe kunnen we het delen op FB? Ben niet zo handig..
Dav
Geplaatst: 19-08-12 13:48
covergirl schreef:
Zijn er nog bokkers in de buurt van Heerenveen die voor mij bij een adverteerder willen gaan kijken?
Welke plaats is het precies? Ben in bezit van een chiplezer maar kan geen garantie's geven dat ik ook werkelijk even langs kan gaan. (ivm werk,tijd,afstand) Staat ze nu op mp oid dat je haar hebt gevonden?