Minoes is nog maar net een jaar oud en nu helaas alweer voor de tweede keer zwanger.
De eerste keer waren ze net te laat met het stereliseren. Misschien niet slim, maar helaas gebeurt. Een stalkat die wel de kantine heeft veroverd als haar plekje. Net voor haar bevalling was Minoes verdwenen. Een paar dagen later is Minoes met 1 kitten terug gevonden. Of er meerdere zijn geweest zullen we nooit te weten komen. Voordat Minoes gestereliseerd mocht worden was het alweer raak. Dat was balen!!
Na het herplaatsen van Moon (de kitten van Minoes) werd ze steeds dikker en dikker.
Ik heb voorgesteld om Minoes in huis te nemen zodat ze hier rustig in huis kan bevallen en ze niet naar buiten kan bij het opvoeden van de kittens. Daarna kan ze meteen door naar de dierenarts om er eindelijk van af te zijn!
Zo gezegd, zo gedaan. Minoes is nu sinds vanmorgen bij mij.

Ze vond het zo spannend en nu nog. Zolang ze bij mij op de bank kan zitten vind ze het wel prima.

Maar als ik weg ben gaat ze een lekker stil plekje zoeken (meestal onder de bank) en gaat ze daar liggen. Achja, ook prima.
Nu is het de vraag wanneer ze gaat bevallen en hoeveel dit er nu gaan worden.
ze ligt nu lekker te slapen, morgen kan ik misschien wel een foto maken van haar buikje.

)
. De reden weten we niet. Ze/hij spartelde nog toen hij eruit kwam, maar al snel was er geen leven meer.