Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zitten heel veel hondjes te wachten op een nieuw baasje!
.
. Zitten genoeg te wachten op een nieuw baasje. Zolang je maar niet overhaast een aankoop doet "omdat ie zo zielig kijkt" ofzo. Maar volgens mij behoed het asiel daar ook wel een beetje voor, die willen ze niet na een week weer terug lijkt mij.
althans zo was t altijd.
Jack russels zijn grote honden in een klein lichaam. Super leuk maar je moet ze aan kunnen 
Maar hier worden het allemaal hondjes met stamboom. Ik ga de zieke rassen dan ook zeker uit de weg. 

_AlMaraam_ schreef:Met een normale fokker is helemaal niks mis mee.
Wij hebben zelf een canichen teckel, dat is nog kleiner dan een dwerg teckel, zijn echt zulke lieve hondjes!
Dit was ons hondje als puppy:
[ Afbeelding ]
En dit is hoe ze nu is:
[ Afbeelding ]

Laptopmuis schreef:Zou echt niet naar mensen gaan die voor de leuk een nestje fokken. Meestal zijn de ouderdieren nergens opgetest en hebben ze het teefje gewoon laten dekken.
Zou ook bij een asiel of een erkende fokker kijken van een ras. Zeker niet marktplaats, want dat is ook één grote dierenhandel aan het worden in honden. Mensen kopen hondjes op en verkopen ze voor het dubbele.
Scheetje van een dier maar niet laten aanhalen door vreemden!) Wij waren ons daarvan bewust en daarom houden we daar rekening mee, maar dat zijn dingen die ook meetellen.