Vanmorgen is de kitten (Frummel) van mijn zus van 2 hoog gevallen...
Frummel is 16 weken oud en een enorme dondersteen. Alle ramen zitten normaal gesproken dicht, of op een kiertje met iemand erbij.
Alleen vanacht was het slaapkamer raam open.. deze stond op 5 cm en is 2 meter hoog vanaf de grond. Hoe hij dat geflikt heeft? Geen idee.
Vanochtend was Frummel weg, totdat we buiten klaagelijk gemiauw hoorden. Daar lag ons kleine frummeltje..
Meteen naar de dierenkliniek gespoed en daar hebben ze onderzoeken gedaan en foto's gemaakt. Daaruit is gebleken dat hij een pootje gebroken heeft. (1 van de 2 botjes) De opties waren een een operatie waarbij er een pin of plaatje word ingezet. Of zijn pootje spalken en 4 weken rust in de bench.
Mijn zus heeft voor het laatste gekozen. Ik hoef hier geen commentaar op.. een operatie zou rond de 1000 euro kosten en dat is er simpelweg niet.
Eind van de middag kan hij opgehaald worden, arm diertje...
Gelieve nogmaals geen commentaar op dat het raam op een kiertje stond, of dat we hem niet laten opereren.. het is gebeurt en mijn zus is altijd hardstikke voorzichtig. Hier kon zij ook niets aan doen. Het is nu al eventjes moeilijk genoeg...
wel fijn dat ie vanmiddag alweer thuis is!