Wolliebollies: Trots op mijn meisje en 5 prachtige beebs!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Wolliebollies: Trots op mijn meisje en 5 prachtige beebs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 19:42

Tja, kan er gewoon niets aan doen... Ik ben zo trots op mijn poezenmeisje en haar prachtige vijfling dat ik ze gewoon overal moet laten zien, en waar beter dan op bokt :)

Even wat achtergrond; Yoko is een heel mooi kruising poesje tussen een htk en noorse boskat. Ze is na een aantal testjes naar een Maine Coon dekkater geweest van een grote cattery. Was heel spannend voor haar want haar lover had nog een minaress en zijn 4 kindertjes op zijn dekkamer :Y)
Op 14 juli heeft ze 5 prachtige katjes op de wereld gezet, net 3 dagen voor haar tweede verjaardag:

Afbeelding
Het was even spannend bij de eerste, ze snapte het nog niet zo. De eerste is dan ook op de kattenbak geboren :Y) . Alles daarna ging snel en zonder problemen. Twee poesjes en drie katertjes hobbelen nu bij mij in de huiskamer rond

Nu zijn ze bijna 5 weken oud en heel stoer. De mooie doos waar ze eerst in woonden is niet goed genoeg meer; ze zijn uit huis gegaan en vertrokken richting mijn bankstel. Gelukkig zijn ze al behoorlijk zindelijk ;)

Afbeelding
Rara, welke pootjes horen bij welk hoofdje :)

Afbeelding
Uiteraard mag supermama niet ontbreken!

Afbeelding
Het tabby poesje, princesje van het stel...

Afbeelding
Rooie Arie (katertje) die voor het eerst de bank heeft beklommen!

Afbeelding
Casanova, hij is het supermodelletje want staat leuk op iedere foto.

Afbeelding
Poes Lee is een super ondernemend poesje en de eerst geborene. Ze is helemaal op mensen en volgt je als een schaduwtje.

Afbeelding
En als laatste Fat bastard, deze kerel net gewogen en al 620gr! Zijn voorpootje is al even breed als 2 van mijn vingers :o

Afbeelding
Nu nog de moeilijke keuze maken tussen deze twee. Mijn ouders nemen het katje wat hieruit overblijft dus die blijft gelukkig in de buurt... Toch heel lastig want ze hebben alletwee zulke leuke eigenschappen!

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:38

wat een supermooie katjes,vooral die rode wat een mooitje zeg,die cypertjes zijn ook erg mooi,en wat een lieve moederpoes,ik smelt van die schatjes,ik kan me voorstellen dat je er helemaal weg van bent,het is een prachtig nestje.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 11:31

Ja, ben zeker supertrots! En het leuke is dat ik ze hun hele leventje kan blijven volgen (bezoek en facebook) :D

ESSIE70

Re: Wolliebollies: Trots op mijn meisje en 5 prachtige beebs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:35

Ah schattig <3 Ik ben niet zo'n kattenmens maar die kleintjes zijn wel erg leuk :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:36

Amai, wat een dotjes om naar te kijken zeg! :D
Heerlijk <3

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:21

Casanova is lieeeeef!! :+:

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:24

Schattig <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:34

Wat lief.... en wat goed dat je je poes hebt laten testen! Bijzonder dat de kater buiten het ras dekte, daar had je mazzel mee :j

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 09:48

Daar heb ik zeker heel veel geluk mee gehad. Vader was al wat ouder (jaartje of 7) wat mij ook weer een wat beter gevoel gaf w.b. zijn testjes ;)