Even wat achtergrond; Yoko is een heel mooi kruising poesje tussen een htk en noorse boskat. Ze is na een aantal testjes naar een Maine Coon dekkater geweest van een grote cattery. Was heel spannend voor haar want haar lover had nog een minaress en zijn 4 kindertjes op zijn dekkamer
Op 14 juli heeft ze 5 prachtige katjes op de wereld gezet, net 3 dagen voor haar tweede verjaardag:

Het was even spannend bij de eerste, ze snapte het nog niet zo. De eerste is dan ook op de kattenbak geboren
. Alles daarna ging snel en zonder problemen. Twee poesjes en drie katertjes hobbelen nu bij mij in de huiskamer rondNu zijn ze bijna 5 weken oud en heel stoer. De mooie doos waar ze eerst in woonden is niet goed genoeg meer; ze zijn uit huis gegaan en vertrokken richting mijn bankstel. Gelukkig zijn ze al behoorlijk zindelijk

Rara, welke pootjes horen bij welk hoofdje

Uiteraard mag supermama niet ontbreken!

Het tabby poesje, princesje van het stel...

Rooie Arie (katertje) die voor het eerst de bank heeft beklommen!

Casanova, hij is het supermodelletje want staat leuk op iedere foto.

Poes Lee is een super ondernemend poesje en de eerst geborene. Ze is helemaal op mensen en volgt je als een schaduwtje.

En als laatste Fat bastard, deze kerel net gewogen en al 620gr! Zijn voorpootje is al even breed als 2 van mijn vingers

Nu nog de moeilijke keuze maken tussen deze twee. Mijn ouders nemen het katje wat hieruit overblijft dus die blijft gelukkig in de buurt... Toch heel lastig want ze hebben alletwee zulke leuke eigenschappen!
Ik ben niet zo'n kattenmens maar die kleintjes zijn wel erg leuk