1.

2.

3.

4.

5.

6.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus hup in de houtgreep en foto's maken?
Paris_ schreef:Aaah wat een schatje. Ik wist dat er angora konijnen bestonden, maar hamsters, nee, daar had ik tot nu nog nooit van gehoord.
Dit is gewoon een Syrische hamster (vroeger goudhamster genoemd) met langhaar. Een mannetje. Daarvoor hoef je er niet eens onder te kijken, want alleen mannetjes krijgen maar zulk lang haar (wat ik overigens echt niet mooi vind
). Langharige vrouwtjes hebben relatief kort lang haar. 
?) Wuis schreef:Paris_ schreef:Aaah wat een schatje. Ik wist dat er angora konijnen bestonden, maar hamsters, nee, daar had ik tot nu nog nooit van gehoord.
Het is ook geen Angora hamster, want... Die bestaan simpelweg niet. Dit is gewoon een Syrische hamster (vroeger goudhamster genoemd) met langhaar. Een mannetje. Daarvoor hoef je er niet eens onder te kijken, want alleen mannetjes krijgen maar zulk lang haar (wat ik overigens echt niet mooi vind). Langharige vrouwtjes hebben relatief kort lang haar.
Wuis schreef:Paris_ schreef:Aaah wat een schatje. Ik wist dat er angora konijnen bestonden, maar hamsters, nee, daar had ik tot nu nog nooit van gehoord.
Het is ook geen Angora hamster, want... Die bestaan simpelweg niet.Dit is gewoon een Syrische hamster (vroeger goudhamster genoemd) met langhaar. Een mannetje. Daarvoor hoef je er niet eens onder te kijken, want alleen mannetjes krijgen maar zulk lang haar (wat ik overigens echt niet mooi vind
). Langharige vrouwtjes hebben relatief kort lang haar.
DemiCruijff schreef:In de dierenwinkel staan ze gewoon te koop als angora hamsters en er is ook bij vertelt dat dit gewoon een vrouwtje is.

en hier wassie pas een maand of 3/4 oud 
Wuis schreef:DemiCruijff schreef:In de dierenwinkel staan ze gewoon te koop als angora hamsters en er is ook bij vertelt dat dit gewoon een vrouwtje is.
Dat doen ze omdat het blijkbaar interessant klinkt (voor mij niet trouwens, ik koop sowieso geen dieren in winkels). Ik heb inmiddels bijna 20 jaar syren dus ik weet inmiddels wel een klein beetje over het verschil tussen mannen en vrouwen, en wat wel/niet bestaat...
Doe me een lol en keer je hamster om, dan zie je twee joekels van ballen.![]()

Sowieso zou ik nooit iemand aanraden om bij een dierenwinkel dieren te kopen maar goed, andere discussie.

Wuis schreef:@ Ariebombarie: Dan heb jij nog nooit een chinese dwerghamster man gezien. Dat is meer bal dan hamster.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu weet ik weer waarom ik altijd alleen maar vrouwtjes heb.Ik hoef niet de hele tijd tegen zo'n poef aan te kijken.
![]()