misschien kunnen jullie mij helpen. Ik was gisteren aan het hardlopen en bij een natuurgebied (waar veel konijnen zitten) zag ik op de parkeerplaats een wildkleur konijn. Het gekke is dat de meeste keihard wegrennen, maar deze bleef gewoon zitten. Mijn vriend zei heel de tijd dat het gewoon een wilde is, maar ten eerste rende dit konijn niet weg, ik kon hem aanraken, als ik met mijn vingers over elkaar wrijf dan kwam hij erop af om aan te snuffelen. Volgens mij zal een wild konijn dit nooit doen.
Maar goed, het knaagt nu al sinds ik het zag in mijn hoofd. Ik heb helaas geen foto, had geen telefoon bij

Wat denken jullie? Als het een tam konijn is dan kan ik hem beter nog gaan zoeken vanavond, als hij daar nog zit. Want ik ben bang dat hij het anders niet overleefd. Dan kan ik hem morgen naar de opvang brengen. Gun hem alle vrijheid, maar een tam konijn overleefd niet in het wild. Maar ja, wil ook geen wild konijn uit de natuur halen, al weet ik bijna zeker dat hij tam is.
Oh ja, twee maanden geleden zag ik toen ik bij dat park over de weg reed (80 km weg) een wit konijn langs de berm. Ik kon helaas nergens stoppen, veel te gevaarlijk, was ook precies in een bocht. En het ergste is dat hij een week later plat gereden was