Onze Does VERMIST

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Onze Does VERMIST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 05:11

Hallo allemaal

Aangezien hier heel wat dierenliefhebbers zitten plaats ik ook even een berichtje.
Sinds zaterdagavond 04/08 heb ik mijn poes Dushi niet meer gezien, ze lopen bij ons alleen s,nachts buiten en staan de volgende ochtend weer bij de deur om binnen te komen en te eten.
Helaas was Does er zondagochtend 05/08 niet bij.

Tot op heden is ze nog steeds niet thuisgekomen, en ze is over het algemeen altijd dicht bij huis als ze buiten is.
Dushi is grijsbruin gestreept, een gewone huis tuin en keuken kat, witte bef, wit bij dr neusje, wit bij dr voorvoetjes en witte achterpootjes.
Zeer opvallend kenmerk is dat ze door een oude blessure een grote kale plek op haar rug heeft wat erg opvalt, hier zijn geen haarzakjes meer en is dus echt kaal.

Dushi is ongeveer 8 jaar, poes, gesterliseerd en gechipt, ze draagt geen halsband.

Dushi is verdwenen in Erichem, dit ligt vlakbij Buren en Tiel, voor degene die in de buurt wonen, willen jullie naar haar uitkijken?
We missen haar echt enorm.

Alvast bedankt voor het lezen.
vr.gr. Saskia

Paintlinger

Re: Onze Does VERMIST

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:15

Al iets van Does vernomen?

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:18

heb je ook amivedi al gebeld of die haar gevonden hebben mischien?

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:19

Ik hoop dat ze snel terug is!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 20:32

Helaas nog geen does, zo kl.o.t.e. Heb alle instanties inmiddels gebeld en melding gedaan. Heb er naar gevoel over. Flyers ga ik zo ophangen in de buurt en morgen ook bij de supermarkt.

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:51

nou wat ook mogelijk is, dat ze ergens opgesloten zit, mensen met vakantie (hebben mijn opa en oma ook een keer gehad met de kat) en het is nu natuurlijk vakantietijd..

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:41

Woon je toevallig vlakbij de camping die daar zit? Misschien kun je het daar eens vragen of een papiertje ophangen. Zijn veel mensen die wandelen en fietsen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 16:59

zit idd vlakbij de de vergarde, hangen flyers vlakbij. Er is idd een risico dat ze ergens opgesloten zit, ze is meestal niet vd vreemde ruimtes ingaan maar ze kan het toch gedaan hebben. Heb ook op de flyers gezet of de mensen even in hun schuur willen kijken.

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 06:41

nog niks vernomen van je kat?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 08:52

Helaas nog niets, heb steeds s,ochtends en s,avonds gezocht, geroepen, hou dagelijks alle sites in de gaten, briefjes bij de supermarkt opgehangen, overal in de buurt en door de brievenbus vd huizen in de straat. Weet eigenlijk niet meer wat nog te doen:'(. Ik hoop ook heel hard dat ze gevonden word en bij dierenambulance of asiel terecht komt, ze is gechipt dus dan krijg ik hoop ik een belletje.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:02

heb je een foto? misschien rijpickerwaard ofzo?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 04:49

dit is Does

Afbeelding

rijpickerwaard denk ik niet, ligt 40 km hiervandaan.

helaas helemaal niets meer vernomen van Does, tis zo kl.o.t.e, heb een beetje de moed opgegeven, weet niet meer waar ik nog moet zoeken, iedere dag kijk ik of ze toch voor de deur zit, maar ik vrees haar nooit weer terug te zien.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 05:01

Nooit wanhopen, ze is meer waard dan dat :j
Houd je er rekening mee dat er verschillende chipinstanties zijn? Altijd de moeite om ze allemaal na te gaan :j

(heb er een na ruim 6 jaar teruggekregen, echt, áls wonderen bestaan bestaan ze bij katten...) Sterkte, het is wel volkomen slopend...

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 05:48

vind ik een lief bericht, geeft weer een beetje moed.

ik zal de aarde bewegen om haar terug te krijgen, ben alleen zo bang dat ze bij iemand in handen gevallen is die het niet goed met katten opheeft.

ik struin nog iedere dag alle sites af en rijd of loop rond om te roepen.

ze is z,on lief dier, als half jaar oud poesje in een doos uit rijdende auto gegooid, hierdoor heeft ze een gebroken bortsbeen maar kan ze prima mee leven, ze was toen ook al zwanger, heb haar laten sterliseren en de jonkies die pas een week ong waren weg laten halen omdat er al genoeg katjes op de wereld rondlopen.

ik hoop zo dat ik haar terug vind,

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 06:38

Sterkte Sas :(:)

Ik hoop echt dat ze opeens weer opduikt!!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 06:41

Ik duim ook heel hard mee!

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 07:31

Gets Sas... wat een ellende... Hopenlijk staat Does ineens voor de deur... Heb ook een kat gehad die een paar maanden niet hier geweest is.... Heeft waarschijnlijk tijdelijk bij een paar buren verderop "gewoond" want toen die verhuisd waren was ze weer terug... Hou moed en blijf kijken/roepen.... Sterkte X

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 07:52

Ik zit op facebook bij dierenambulance utrecht die allerlei dieren overal ophalen.

Ik plaats de foto daar met de info misschien kunnen hun er iets mee

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 05:04

thanks allemaal

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:00

Ze is we dus nog niet?
Bah bah bah!

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:10

Sterkte!
Mijn kat is eens 2 weken weg geweest en stond toen opeens een morgen voor de deur, wij hadden ook de hoop opgegeven..
Ik hoop dat je haar snel vind!

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:30

heel veel sterkte die van mij is 3 weken weggeweest
heb ook alles gedaan
en opeens kreeg ik een berichtje van een overbuurvrouw dat ze daar in de tuin lag
helaas wel overleden en volgens de da aangereden
na 3 weken.....nog geen 30 meter van mijn huis.......en waarschijnlijk in die nacht aangereden
we hebben nu wel rust omdat we weten waar ze is

ik hoop zoooooooo ontzettend voor je dat ze terugkomt, krijg een knoop in mijn maag als ik dit soort berichtjes lees

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 14:07

De onzekerheid maakt het zo moeilijk. Ik heb nog twee katten en durf ze bijna niet meer naar buiten te laten. Maar ik zie dat ze daar doodongelukkig van worden dus laat ze soms met kloppend hart naar buiten. Heb al naar z,on cat safe systeem zitten kijken maar één vd katten word hysterisch als ie iets om het lijf krijgt en een ren vind ik ook geen optie, mijn katten zijn ex zwervers en denk dat ze ve ren ook ongelukkig worden, ze zijn zo gewend om te gaan en staan waar ze willen. Al mijn katten van nu en in verleden zijn ik noem het maar wegwerp katten, ik woonde in het verleden op een industrieterrein waar geen huizen of doorgaande wegen waren, daar zijn veel katten gewoon oud bij mij geworden. Nu woon ik in een dorp en ben ik twee katten in twee jaar tijd kwijt. Word er zo naar van, ik wil in de toekomst daarom ook geen katten meer, hoe leuk ik ze ook vind, word gek van die onzekerheid. Maar uiteraard hoop ik echt wel heel erg dat m'n doesje toch nog thuis terugkomt.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:50

Ik heb hem op facebook gedeelt voor je meid

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 18:38

Thanks