Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dierenfan schreef:9 maanden in pension zal geen probleem zijn bij de meeste pensions. En als je pensions benaderd zullen er vast wel zijn die een speciale prijs hier voor willen berekenen. Weet hier bij ons in de buurt een heel goed pension waar ze los lopen in binnen en buiten verblijf. Echt huiskamersfeer geen idee maar mijn kat heeft het er altijd naar haar zin want staat niet te springen om naar huis te gaan. In hokjes gaan ze daar niet tenzij speciaal dieet of medische redenen bijv. Veel aandacht krijgen ze daar wel. Mijn langhaar ziet er altijd keurig verzorgd uit en knuffelen doen ze daar veel met de katten.
Echter voor 2 katten en dan 9 maanden lang lijkt mij het gewoon onbetaalbaar ondanks het feit dat ze misschien ook wel prijs vermindering willen doen
lili266 schreef:Hoezo niet, je gaat toch pas volgend jaar? Ik ken meerdere mensen die hun huis inclusief huisdieren hebben onderverhuurd wanneer ze een lange reis gingen maken, zeker het proberen waard! Waar woon je?
Bang dat we het niet voor elkaar krijgen. Maar fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die het zo geregeld hebben.