We hebben buiten een lekker groot hok voor de cavia's.. Nu hebben we binnen nog kanaries zitten en we vroegen ons af of de dieren niet bij elkaar konden in 1 hok?
Het hok is sta hoogte de ruimte is er om een goed nachthok eraan te maken (komt zowiezo) Voor de vogels komen er dan aparte voederplaatsen te hangen enzovoort
Heeft iemand dit wel een gedaan? Of nog zaken waar we op moeten letten??
friends_f_e
Geplaatst: 03-08-12 16:37
Zouden de cavia's zich niet bedreigt voelen? Ik weet het niet maar ik dacht dat cavia's schrik hadden voor uit de lucht gepakt te worden dit mede door het instinct dat waarschuwt voor roofvogels, niet dat kanaries zo angstaanjagend zijn tegenover een roofvogel maar misschien. Ik weet het niet, ik heb ook cavia's maar geen ervaring met vogels of deze combinatie.
edit: moest je het proberen, dan denk ik dat een goede schuilplek zeker een grote must is.
Laatst bijgewerkt door friends_f_e op 03-08-12 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Escada
Geplaatst: 03-08-12 16:38
Als je een heel erg ruim hok hebt en het hoog genoeg is zou het misschien kunnen. Kijk, proberen kan altijd. Maar zouden de vogels dan niet alles (inclusief de cavia's) onderkakken ?