Bokt-premiere van mijn poezels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Bokt-premiere van mijn poezels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 00:19

Mn paardenvriendjes zijn al vaak genoeg de klos als ik in een fotografeer-bui ben, dus nu mogen de poezen er eens aan geloven!

Even voorstellen:

Lizzy, onze 11 jarige rasechte europese korthaar :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Felix, een 12 jarige ex-kater, met een verhaal. Als éénjarig katje is hij aangeschoten door een duivenmelker uit de buurt. Er zaten 6 kogels door zijn darmen en buik. De DA wilde hem opgeven, hij had een kans van 15% om de operatie te overleven. Toch hebben we daar toen voor besloten en hij heeft het gehaald! Wel is hij gehandicapt, hij ziet niet helemaal goed, heeft geestelijk een flinke tik er aan overgehouden en hij kan zijn nagels niet intrekken. Inmiddels is hij 11 jaar ouder en nog steeds happy ondanks alles.

Afbeelding

Afbeelding

Kruimeltje, dochter van Lizzy
Afbeelding

Afbeelding

Tommie, broertje van Kruimeltje en zoon van Lizzy. Tommie heeft chronische niesziekte, als kitten voor de dood weg gehaald, maar hij leeft en hij is happy.
Afbeelding

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:35

Haa wat een leukerds! Allemaal mijn types ;-) Hou van lapjes, en wit met kleurtje en rood haha.

Hoe is Kruimel in de omgang? Omdat lapjes nog wel eens beetje eigenwijs kunnen zijn? Tommie ziet er ook uit als een schatje!

_Clocloken_

Re: Bokt-premiere van mijn poezels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:38

Wat een leuke poezels heb jij, en wat leuk dat het toch nog goed is gekomen met Felix :)

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 15:15

Wat goed dat je Felix hebt geholpen!
Ikzelf heb ook een lapjeskat, Nicky van 17 jaar oud. (foto's mijn profiel ;))
En, zou je zeggen dat ze 17 is? hahah

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:22

wat een ontzettende leuke poezels,maar bij het lezen van felix verhaal schoten bij mij de tranen in de ogen,wat afschuwelijk wat hij allemaal heeft moeten doormaken,en wat super dat jullie hem gered hebben,wel sneu dat hij nog steeds mentale schade heeft,maar hij zal ongetwijfeld veel geknuffeld worden,ik vind dat je erg leuke poezels heeft,geef ze allemaal maar een knuffel.

Anoniem

Re: Bokt-premiere van mijn poezels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:48

pff bij Felix hiel ik het ook niet droog , een oude kat van ons was in de staart geschoten met een hagelgeweer... Mensen die haar vonden mochten haar van ons houden en hebben haar helemaal opgelapt :)

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:11

hoi takkie muis voor jou ook nog sterkte met het verlies van je lieve maatje.