Een nieuw gezinslid!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Een nieuw gezinslid!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 20:13

Toen ik in december jarig was, kreeg ik als kado van m'n vriend dat ik een huisdier uit mocht zoeken wanneer we samen woonden! Wat was ik blij en verrast, vriendje had namelijk altijd geroepen dat er geen dier in huis kwam.
Toen begon het denken, werd het een kat of een hond? Mijn hart ging uit naar een hondje, maar ik was zo onzeker of we wel goed genoeg zouden zijn.
Ik heb ontzettend veel gelezen, veel topics geopend op het forum en veel met hondeneigenaren gepraat. En toen heb ik de knoop doorgehakt, het werd een hondje!
Het liefste wilde ik een lief pluizebolletje, een yorkshire terrier ofzo, maar daar wilde vriendje absoluut niet mee gezien worden.
Toen kwamen we op het ras de mopshond, na wat testen wat bij ons pastte enzo. En daar was vriendje het helemaal mee eens, het kon hem niet lelijk genoeg zijn :D

We hebben besloten om halverwege vriendjes vakantie een hondje te kopen en afgelopen vrijdag was het zo ver! Toen konden we onze mopshond halen.
Nu hebben we samen 3 weken de tijd om de pup op te voeden enzo.

En ow ow ow, wat is ie leuk! We zijn al helemaal verliefd op hem! Hij is zo grappig en zo lief en zo... *zucht* <3
Zelfs vriendje, die eigenlijk geen dierenvriend is, is helemaal gek op hem.
De nachten gaan ook erg goed en het valt me allemaal mee! Ik had niet zo onzeker moeten zijn, ik ben goed genoeg voor die hond :D

Een foto van onze Binkie:
Afbeelding

Gisteren heeft ie een injectie gehad en over 3 weken krijgt ie het vervolg. Helaas nog 3 weken wachten voor we echt met hem naar het strandje en veldje kunnen, maar we moeten maar geduld hebben ;)
Hier thuis kunnen we ook volop van hem genieten! Ik kan nu al niet meer zonder hem! Hij hoort er al helemaal bij <3

Gnome

Re: Een nieuw gezinslid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:15

Wat een scheetje!! Veel plezier!!