wij zijn op zoek naar een hondje.
een boomer (shih tzu x maltezer) om precies te zijn,
veel van jullie vinden dit waarschijnlijk geen goed plan en zouden een rasechte maltezer of shih tzu kopen maar wij vinden een kruising echt leuker.
we wilden gaan kijken bij kennel de hoeve, maar naar al die reacties gaat die kennel het niet worden
wij willen absoluut niet meewerken aan broodfokkers en willen een gezonde pup.
toen kwamen we een pension tegen waarvan die mensen van hun eigen hondje eens per jaar een nest met bomer pups heeft.
dit leek ons ideaal dus mijn vraag is of iemand nog zo iets kent, of iets anders met boomerpups.
alvast bedankt
Wij hebben haar toendertijd uit eh.. Sint michelsgestel gehaald (als ik het zo goed spel
).
Alleen is het dan wel lastig om een nestje te vinden, omdat ze vaak niet gericht gefokt worden. Ik hoop dat je gauw wat vind. Als ik jou was zou ik wel kijken of de ouderdieren getest zijn op de rasspecifieke kwalen. Ik zou zelf ook stamboom ouders willen, zodat ik de afstamming weet.. Maar ja, waar vind je nou een fokker die met stamboomhondjes kruist weet je wel.
Je zal waarschijnlijk vaak bij een particulier of broodfokker terechtkomen die er heilig van overtuigd zijn dat ze het ras Boomer verkopen.