Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mlies schreef:Oooh dit volg ik even!
Ik heb ook 2 hyperdepiepers, die niet dik te krijgen zijn.
Heb ze tijden op vers gehad, maar ook op dit moment niet mogelijk.
Voer nu Happydog Active sinds anderhalve week, maar daar poepen ze te veel van vind ik dus dat is het toch ook niet.
Wilawander, kun je daar wat meer over vertellen? In kwaliteit te vergelijken met? En de prijs is ook niet helemaal onbelangrijk.
Deze hebben ook een lijn voor met name sporthonden op natuurlijke basis. Bevalt me heel goed. Heb een teef die snel dik word en die krijgt de working mix en een teef die niet snel aanzet en moeilijk eet en die krijgt de performance. Voer dit nu een jaar of 3 en wil geen ander merk behalve dan RC die mijn andere hond krijgt. Ook het junior voer is me goed bevallen. dierenfan schreef:als je brok wil voeren cavom. Zelf zou ik eerder 1.5 kg lotgering voeren en dat zal waarschijnlijk teveel zijn maar als ze niets aan moeten komen dan 1 kg lotgering per dag. Is dus vers vlees voeding.
Mijn boxer woog veel en veel te weinig toen hij bij mij kwam wonen en die heb ik dikker gekregen op cavom en energique en staat nu op een 500 gram lotgering per dag en is keurig op gewicht

?? )
.. Je kan dit manueel uitrekenen, maar ook via verschillende programma's. Ik weet dat Royal Canin zo'n programma heeft, maar weet niet waar je dit kan krijgen
zou een hond dit nodig hebben? vleesmeel, dierlijke bijproducten (dus bloed, beendermeel, vacht enz) chemicaliËn om de smaak, uiterlijk en houdbaarheid te "verbeteren" anti oxidanten om te verkomen dat het vet ranzig word en kunstmatige geur kleur smaakstoffen om het lekker te laten ruiken en smaken