kitten niest?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

kitten niest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:34

Mijn kitten van vier maanden oud niest regelmatig. Ze heeft verder geen soepige ogen of neus, normale ontlasting, eet en drinkt goed, is vrolijk en actief, glanzend vachtje.

Ze spint enorm veel en dat wordt dan af en toe met een nies onderbroken. Het is overigens comfortabel spinnen, ze ligt nu echt te genieten op mijn schoot en dan af en toe 'tsjoe!' Ze niest dan, slikt en schraapt haar keeltje soms

Mijn andere katten hebben nergens last van.

Is het nodig om hiermee naar een dierenarts te gaan? Ik denk absoluut niet aan niesziekte of zo namelijk dus DA voelt een beetje overbodig.

Wildgirl

Re: kitten niest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:37

Komt ze buiten>>? Mijn volwassen poes van 12 niest nu ook wat meer aangezien er wat meer pollen in de lucht zitten.
Bij niesziekte zijn het vaak buien die echt niet met 1/2 keer niezen stoppen, heeft ze koorts?
Ik zou geen enkele risico nemen met zo'n jonkie, kijk het nog even aan maar als ze blijft niezen is wellicht een DA bezoekje wel verstandig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:41

Nee ze komt niet buiten maar er zijn hier veel pollen en open ventilatieroosters.

Ze is niet koortsig, gewoon lekker actief.

Het zijn absoluut geen niesbuien nee, het is er eentje en dan weet even niet en vooral tussen het spinnen door. Ik heb geen idee hoe katten spinnen, kan het zijn dat het spinnen haar neus irriteert? :=

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:42

Die van mij heeft dat ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:43

Als ze niet spint niest ze ook niet geloof ik :+