Onze katten hadden het vanmorgen helemaal gevonden.
Dat was natuurlijk dikke pret want dat water bleef bewegen onder het zeil zo gauw zij bewogen. Vooral kasper (de rood/ witte) is normaal een schijterd maar hij durfde ook.
Silence
zow die durven wel, hier hebben we ook een zwembad staan, maar mooi niet dat ze dit durven. Wat ik stiekem niet zo erg vind want ik zie het zwembad al een hoop kleine lekjes hebben door de scherpe nageltjes.
Wij wilden dr ook zo graag 1, maar we durfden niet, ivm de honden en de kat idd..diegene die alleen met zon straks zeiltje aan zo'n ring bevestigd zit, die waren compleet uitverkocht
Wahaha ik had dit vorig jaar ook had een heel grote, mijn kat deed dit dus ook en ik vond het zo mega grappig dat ik helemaal dubbel lag als ze bewogen totdat die grote eraf wou en weg gleed, dus met zijn nagel in de rand zo naar beneden scheurde... JOWWWWWWWWWW weg zwembaddd.. Nu maar een met stalen buizen enzo haha,,
Hier leeft het zwembad nog wel gewoon, maar ik denk als de pplastic er niet overligt en er dan een per ongeluk erop springt en dus in het water land, dat er wel nagels in de rand komen.