Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

van welke organisatie/asiel komt ze?xXLianneXx schreef:Miepie77 schreef:ziet er heerlijk uit en mazzel dat ze niet het windhondeninstinct heeft, mijn Podenco kan niet los helaas, die is meteen weg op jacht, lijkt me een heel leuke hond, maar heb er zelf al 3
ja dat ken ik, heb zelf ook 2 jagende podenco kruisingen. maar zij heeft heel weinig van de podenco al lijken de oren op de foto wel zo maar dat zijn meer herder oortjes dan podenco. ik denk dat ze een kruising tussen mechelaar en galgo is. ze kan haar oren op dezelfde manier dragen als een gaglo en loopt echt op z'n galgo's en is/wordt even groot. vind haar ideaal de werkwilligeheid en mensgerichtheid van de herder en de zachtaardigheid en snelheid van de galgo/windhond
xXLianneXx schreef:nee dan weet je het inderdaad van tevoren, als ze verder maar lief is. mijn fanatieke jager die niet los kan is in het bos helemaal van de wereld maar thuis is ze altijd bij ons in de buurt en komt ze er gezellig bij liggen om te knuffelen. Dus dan maakt ze alles weer goed, haha.