Robuuste leren halsband, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wijslander

Robuuste leren halsband, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 17:24

Voor mijn Boxer met Bulltrekjes ben ik op zoek naar een robuuste, lederen halsband. Normaal draagt hij een tuig, maar op les moeten we toch echt met een band verschijnen.

Ik zoek:

- Een band van 3.5-5 cm breed die tegen een stootje kan en geschikt is voor les (dus geen pinnen ed)
- Helemaal zwart
- Goede kwaliteit leer, zacht (in ieder geval aan de binnenkant in verband met een slechte huid)

Wie heeft tips? *\o/* Onze eerste les is as. dinsdag en we hebben op dit moment niet eens een halsband, dus ik ben naarstig op zoek :D

shariyerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 18:30

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:57

Heb je geen goede zadelmaker in de buurt? :) Die kunnen ze wel maken.

Hebben wij ook gedaan, Broome heeft nu een prachtige bruine, stevige leren halsband + korte lijn. Mooie koperkleurige gespen, echt mooi en stevig. We waren voor maar 30 euro klaar ;)

Edit; Zo'n ding is trouwens zo gemaakt, we konden hem de volgende dag al ophalen.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 21:07

Succes met zoeken. Zelf vind ik persoonlijk het niets zo'n brede band. Staat wel gaaf hoor maar lijkt me zo rot zitten! Heb hier geen leren banden maar wel stevige brede banden van nylon van rogz for dogz en van http://www.el-perro.nl/ heb zelf niet die aller breedste banden van beide merken maar die kan je zeker ook goed nemen.