. ik de ren doormidden gedaan en Kerst en Uto aan 1 kant , maar ze reageerden heel heftig en beukten de hekjes omver. Dsu crisis en alles door elkaar , ik Kerst en Uto gevangen en snel de tuin in. Dob en Nyn snel naar achter gedaan en Isa in het voorste stuk, Uto en Kerst mokken nu in het witte hok. De rust is terug en Isa graaft alsof haar leven ervanaf hangt haha , nu heb ik Bob van boven lekker buiten staan en is de chaos compleet. Kijk maar geniet van en tuin volgepropt met konijnen , en ja Bob komt in de loop van de dag nog elders te staan. We hebben een dubbele verjaardag en de zon staat nog op het terras , zijn nieuwe baasjes komen dus ook!

vooruitzicht met Bob en Uto&Kerst.

Isa in de speeltuin

en Dob en Nyn achter , de gehele gang is afgesloten!
En de bewoners :

Kerst

Utopia
(1 van gister met zijn 2tjes :
)
(ze gaapte haha)Isa

Bob

Dobby& Nynke!
Isa kan voor de nacht in de buis maar loopt gewoon los, Dobby en Nynke in het hok maar die lopen ook s'nachts los. Utopia en Kerst mogen alleen onder begeleiding eruit . (ivm geur van andere konijnen en daar reageren ze heel logisch vrij heftig op). en Bob gaat vanavond weer naar binnen! Kwaliteit is om te janken ivm zon en met mijn telefoon gemaakt , kan ik niks aan doen camera is overleden haha.