Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nientje78 schreef:Nog voor het kind geboren is de kat weg doen!
Niet gaan aankijken!
Ik had ook een kat die je ook nog wel eens aanviel en het leuk vond om in je benen te hangen en te bijten,ook de andere dieren waren niet veilig bij haar.
Wij accepteerden het wel,maar met uitzicht op een kruipende baby die straks van alles vast pakt en gaat trekken
was dit niet meer te doen.
Vond het heel jammer,had de kat al vanaf zijn geboorte (is bij mij geboren) maar met een baby is dit geen veilige situatie
nientje78 schreef:nog even voor 'ikbenellen'; mijn kat zocht die dingen juist wel op,dat zag dat als een mooie uitdaging.
maura schreef:Wat een vreemde argumentatie is dit. Misschien begrijp ik het verhaal niet goed, maar jij hebt dus zelf een mogelijk agressieve kat weggedaan voordat de baby er was. En dat is geod gegaan (nogal wiedes natuurlijk). Maar je hebt dus geen ervaring met wél afwachten tot het kind er is? Hoe kun je dan zeggen dat dat niet goed zou gaan?
nientje78 schreef:maura schreef:Wat een vreemde argumentatie is dit. Misschien begrijp ik het verhaal niet goed, maar jij hebt dus zelf een mogelijk agressieve kat weggedaan voordat de baby er was. En dat is geod gegaan (nogal wiedes natuurlijk). Maar je hebt dus geen ervaring met wél afwachten tot het kind er is? Hoe kun je dan zeggen dat dat niet goed zou gaan?
De kat is hier pas weg gegaan toen de baby al 4 maanden oud was.
En de kat was niet mogelijk agressief, dat was ze en ze viel je gewoon aan....het was (en is nog steeds) een behoorlijk dominant katje.
Ik ga niet afwachten tot het een keer mis zal gaan.....en heb daarvoor mijn voorzorgsmaatregelen genomen.
Ja...was een heel apart katje,was en is voor niemand bang en zal je zeker niet uit de weg gaan.
yeah right...je begint aan een huisdier of niet! Dat is mi ook in voor-of tegenspoed....