Vrij snel na de bevalling begon de poes wat te vermageren. Ze eet verder prima, zowel droog als natvoer inname is het 2/3 voudige van wat ze normaal eet. Nu heb ik haar als extraatje wat vette vis bijgevoerd: tonijn en markreel uit blik. Dit heeft tot nu toe goed geholpen om haar weer op gewicht te brengen. Maar gezien haar steeds groter wordende dorstige kittens vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben m.b.t. aanvullingen op het voer? Lekkere vette traktaties of extratjes naast het natvoer, de tonijn en markreel? Op die manier kan ik wat meer afwisselen

Dan heb ik nog een tweede vraag; Moeders houdt van knus
. Ze lag in een grote kartonnen doos maar vond deze blijbaar te groot. Uiteindelijk heeft ze een hele kleine doos uitgekozen naast de bank (naast de plek waar ik s avonds zit). Nu wil ik ze eigenlijk weer terug in een grote doos (de oude heb ik weggegooid want die keurde ze geen blik waardig). Dat geeft de kleintjes wat meer de ruimte om te scharrelen wat ze nu steeds meer doen. Het lastige is echter: hoe krijg ik ze daar
? Ik wil eigenlijk een beetje dat kitten-sleep verhaal zo veel mogelijk voorkomen maar de grote doos past niet naast de bank. Iemand ervaring met dit soort gezinsverhuizingen?