is ze nou zwart
of smoke
grijs blauw
of toch bruin
ik ben benieuwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Doanique schreef:Nikass, blijkbaar wel anders vraagt TS het niet.
Ik heb er geen verstand van, kan je geen foto's van google naast je hondje houden en daaraan de kleur bepalen?
rOcky_lofz schreef:Woeps schreef:meerdere kleuren, maar ik vind het kleedje zielig het is een DIER geen speelgoedje of barbie popje
volgens mij hoort dat bij het ras, omdat ze het snel koud hebben..
weet het niet zeker hoor![]()

ironic__ schreef:Doanique schreef:Nikass, blijkbaar wel anders vraagt TS het niet.
Ik heb er geen verstand van, kan je geen foto's van google naast je hondje houden en daaraan de kleur bepalen?
nee hoor niet belangrijk
maar omdat er zoveel reacties over haar kleur komen vroeg ik het me af
ik hield het ook op zwart
verder ook niet belangrijk gewoon een nieuwsgierigheid
rOcky_lofz schreef:@ShannonJuul
dat ras krijgt het nou eenmaal snel kouder als een hond met een ''echte'' vacht zeg maar.
ze rillen ook eerder, en in het winter is het zeker verstandig, hoe en wat precies weet ik niet, maar weet wel dat ze het sneller koud krijgen.. denk dat TS daar een beter antwoord op kan geven
ShannonJuul schreef:rOcky_lofz schreef:@ShannonJuul
dat ras krijgt het nou eenmaal snel kouder als een hond met een ''echte'' vacht zeg maar.
ze rillen ook eerder, en in het winter is het zeker verstandig, hoe en wat precies weet ik niet, maar weet wel dat ze het sneller koud krijgen.. denk dat TS daar een beter antwoord op kan geven
Maar dat is toch vreemd? Ik bedoel, het is toch gewoon een hond? Waarom zou deze een andere vacht hebben? Ik ben gewoon nieuwsgierig
Hhilde schreef:troi schreef:Maar daar is op zich toch niks mis mee?
Niet als je je hond wilt behandelen als mini-mensje. Voor de rest moeten mensen hun hond gewoon lekker hond laten en als ze aankleedneigingen krijgen die maar botvieren op zo'n Intertoys baby of zo.
ShannonJuul schreef:Nee hoor, dat hoor je mij ook zeker niet zeggen.
Nou heb ik zelf een boomer/chihuahua kruising met ook zo'n soortgelijke vacht. Is het dan verstandig om hem ook iets aan te doen als hij naar buiten gaat in de winter?
troi schreef:Waarom? Hond heeft er geen last van, mens ook niet dus dan zie ik werkelijk het probleem niet. Het is wel anders dan pakwerk doen met een killer herder (ik noem maar wat..).