13 jaar lang hebben we lief en leed gedeeld,wat hebben wij een plezier aan jou mogen beleven!!
jij was er altijd trouw voor ons,in het bijzonder voor de baas,jullie waren altijd samen,jullie waren gek op elkaar.tja op wie was jij eigenlijk niet gek?
wie er eigenlijk ook thuis kwam,jij ging door het dolle heen van blijdschap,en dat maakte ons weer blij
ook toen je baasje ziek werd en 3 jaar lang heeft liggen knokken,sleepte jij de baas er door heen,en hadden jullie veel aan elkaar,als de baas weer terug kwam uit het ziekenhuis waren jullie onafscheidelijk

ook ging je altijd gezellig mee op vakantie naar Norg lekker in de bossen,ow wat vond je dat geweldig,lekker samen wandelen,dollen,spelen en gek doen

op wat jeuk allergien was je een super gezonde hond,tot je bijna 2 jaar terug zware suikerziekte kreeg,je kwam enorm in de lappenmand,maar iedere keer vochten we ons er weer samen bovenop,we knokten voor elkaar
ook was jij er altijd voor het vrouwtje toen ik uit huis ging en op mezelf ging wonen,kon jou helaas niet mee nemen hoe graag ik zou willen in die tijd,maar ik werkte hele dagen en kon jou dat niet aan doen,dus bleef je bij vrouwtje wonen,waar je overigens alle liefde en aandacht kreeg die een hond zich maar wensen kon

een paar keer zaten we op het moment bang te zijn jou te verliezen,maar na hard knokken van beide partijen vochten we ons er toch weer doorheen
maar nu kon het niet meer,je was op je kon niet meer,ook was je inmiddels blind
je achterhand werd zwak,afgelopen zaterdag zakte je door je achterpoten heen,je hebt nog pijnstilling gehad,maar het heeft niet geholpen.
dinsdag werd ik gebeld op mijn werk dat je snel achteruit holde,voor jou heb ik uiteraard vrij genomen.
we konden meteen bij de dierenarts komen en hebben besloten dat we je zouden laten gaan.
het kon gewoonweg niet meer,je zakte door je pootjes heen en viel een paar keer om,je had ook geen orientatie vermogen meer en kon de weg echt niet meer vinden.
je kreeg de eerste spuit ,de dierenarts liet ons alleen,je stond heel even op en keek me even aan,toen ben je al heel snel weer gaan liggen,met je koppie op je poot alsof je zei ik ga nu lekker slapen
op precies 1 maand na ben je 13 jaar geworden,en echt het waren 13 fantastische jaren!!!!!!!!!
Lieve Balloe het is goed zo,je bent nu weer bij de baas wat je zo graag wou,ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben daarboven
je bent nu een mooie ster,iedere avond kijk ik even naar je met een grote glimlach op mijn gezicht,want wat was jij een geweldig dier!!!!