Hhilde schreef:Hoe heet ze nu? Volgens mij zit ze in een asiel? We hebben al besloten om de naam te veranderen, dat kan nog, ook officieel via het paspoort.
Ribbon ! Heeft een vriendin ook egdaan, en dan met een roze halsbandje (als je hem snapt) ! vind het een geweldig gebaar
Sjors schreef:Er is al een centraal topic over.[PP] [centraal] Het centrale paardennamentopic: deel 2Getemdhet gaat over een kat
Sjors schreef:Er is al een centraal topic over.[PP] [centraal] Het centrale paardennamentopic: deel 2GetemdEhmm, dit is een kat, geen paard.
Brittneyx schreef:Sjors schreef:Er is al een centraal topic over.[PP] [centraal] Het centrale paardennamentopic: deel 2Getemdhet gaat over een katweet ik.is verkeerde link
Brittneyx schreef:Rebel_Jits schreef:Kayleigh/Kaylee.Of Tante in Belgie zou je je poes beter niet zo noemen ...why?
Horsesfriend schreef:Hhilde schreef:Hoe heet ze nu? Volgens mij zit ze in een asiel? We hebben al besloten om de naam te veranderen, dat kan nog, ook officieel via het paspoort.Ja, dat weet ik, alleen hoe heet ze nú?
Horsesfriend schreef:Sjors schreef:Er is al een centraal topic over.[PP] [centraal] Het centrale paardennamentopic: deel 2GetemdEhmm, dit is een kat, geen paard. ja rustig johh.verkeerde link
Hhilde schreef:Ja, dat weet ik, alleen hoe heet ze nú?Waarom wil je het weten?Die naam houd ze toch niet.
Citaat:why?er heeft een tijdje een filmpje de ronde gedaan van een meisje die aan het station gepes werd en het meisje die pestte heette normaal kaylee