Ik heb een vraag aan jullie. Mijn zus(12) is allergisch voor honden. Maar ze wil supergraag een hond(onallergische hond geen optie). Ze is daar echt heel erg verdrietig over, dis wil ik een verassing voor haar met honden waardoor ze niet meer verdrietig is, het maakt niks uit hoe duur als het maat iets leuks is.
Waarom zou een hond die hypoallergeen is geen optie zijn? Wij hebben er 3(2 verschillende rassen) en die doen het prima.
verootjoo
Geplaatst: 17-07-12 18:02
Maar dan heeft ze toch ook last van de allergie als ze er vaak mee bezig is?
AlexandraM
Geplaatst: 17-07-12 18:03
zoek eens op internet voor iemand die iemand zoekt die bepaalde dagen een hond uitlaat..dan kan ze dat doen mits die tijden haar schikken. Wellicht mag ze dan met vakantie ook op die hond gaan oppassen.
Ik heb 4 jaar lang als baantje tijdens mijn middelbare schooltijd elke middagpauze een hond uitgelaten van iemand.
Ik had de huissleutel, liep naar binnen, checkte het water, nam de hond aan de lijn en ging wandelen. Als ik terugkwam liep ik het huis in, hond los, hond een koekje en weer weg.
In de buitenlucht geen last van allergieen neem ik aan?
Dit was erg leuk, heb de hond van pup tot en met 4 jaar bijna alle dagen (buiten schoolvakanties) uitgelaten en dat was voor mijn gevoel ook een beetje "mijn" hond.
moonsparkle
Geplaatst: 17-07-12 18:41
je kan ook is met haar naar een wandelmeeting gaan met honden...of naar een evenement. Als je eens per week een hond uit wilt laten en ze is zo allergisch dan zal ze op die dagen er ook echt last van hebben.
Waar in Tilburg woon je? Ik heb wel een leuke hond (zie profiel) die wel wat extra aandacht kan gebruiken.
Edit: ze kan ook veel kunstjes. Wellicht kun je iemand vinden die foto's komt maken van haar en mijn hond terwijl zij alle kunstjes met haar doet? Das een leuke verrassing misschien?