Wij hebben altijd volwassen asielhonden gehad met gedragsproblemen. Ik wilde graag
Alleen dit is ons eerste pupje. We hebben inmiddels 6 volwassen asielhonden gehad, maar nog nooit eerder een pup. En ik vind d'r maar eng
Ze doet dingen waarvoor een volwassen hond op z'n sodemieter zou krijgen (bijten), maar wat bij haar nog gewoon bij de leeftijd hoort. Ze vind poep erúg lekker, maar ik heb géén idee hoe ik haar daarop kan corrigeren
. Ze trekt aan het riempje, maar ook dat is natuurlijk normaal voor een pupje van 4 maanden, toch?
Ze blaft naar andere honden, maar op een andere manier dan dat ik gewend ben. Blijkbaar laat ze zo zien dat ze wil spelen met de andere hond
De volwassen monsters wilde dan iets héél anders doen.Kortom, ik geloof dat ik nog héél veel moet leren wat betreft puppy's. Dus bokkers kom maar op me de do's en dont's bij pups. Tips voor goede boeken wat betreft opvoeding van pups, graag!
Mag ik jullie voorstellen aan.... Tja? Nog een probleem, we zijn nog opzoek naar een leuke naam
Ze heeft van haar oude eigenaaresse de naam Daisy gekregen, maar dat vinden wij niet echt bij haar passen. Sugessties zijn dus meer dan welkom. Voorlopg luistert ze naar 'pup'
Naam: ......
Ras: Engelse Cocker Spaniel X Friese Stabij
Leeftijd: 4 maanden
Geslacht: Teefje
Karakter: Lief, nieuwschierig, eigenwijs, bijdehand.
Maar geniet, tijdens het opvoeden, vooral voor je het weet zijn ze pup af!