Zij had een poes, volgens mij een ragdoll, die bij mijn ouders was aan komen lopen.
Gezien ze erg schuw was hebben mijn ouders destijds de kat naar mijn oma te doen, die was er blij mee
.Een tijd terug werd ze dus ziek en de kat moest weg omdat ze er niet voor kon zorgen.
Me tante wilde de poes al die zelfde middag haar naar het asiel brengen
Gezien het een schuwe kat is en ik uberhaupt tegen het brengen naar het asiel ben, heb ik toen aangegeven dat ik het wel wilde proberen hier.
Ik wist dat ze schuw was en bang voor honden.. Ik heb een hond maar die toont eigenlijk geen interesse in katten dus ik dacht; dat loopt wel los.
Helaas gaat het dus helemaal niet goed. Ze is zo bang voor de hond (en ook van me vriend) dat ze op de meest rare plekken gaat zitten. Ze eet slecht en is inmiddels al best wat afgevallen. Wel gaat ze snachts naar de kattenbak.
Ik heb haar nu al meer dan een maand en ben toch tot de conclusie gekomen dat de kat hier niet gelukkig is/wordt en het beter zou hebben bij een iemand zonder honden of misschien een klein hondje met een "rustig huishouden".
Ik wil haar niet naar het asiel brengen en ook met marktplaats heb ik geen goede ervaring.. Heeft iemand tips mbt wat ik het beste kan doen?
Info over de poes:
Ragdoll volgesd mij, langhaar, blauwe ogen
12 jaar oud
Poes maar geholpen