Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

je moet opassen dat ze niet gaan beschimmelen in ieder geval. Succes! Evelli schreef:Op het aquaforum bijvoorbeeld kan je veel vinden over het grootbrengen van Cory eitjesje moet opassen dat ze niet gaan beschimmelen in ieder geval. Succes!

Lowara schreef:houd er wel rekening mee dat degenen die je eruit hebt gehaald, zo zonder thermostaat een flink temperatuursverschil gaan krijgen
als de donder terug doen, eventueel in een glas met een netje erover.
dat gebruikte ik altijd als nood oplossing bij vissen/zaken apart houden,maar de rest van de omgevingsfactoren zo neutraal mogelijk houden

Batlow schreef:Lowara schreef:houd er wel rekening mee dat degenen die je eruit hebt gehaald, zo zonder thermostaat een flink temperatuursverschil gaan krijgen
als de donder terug doen, eventueel in een glas met een netje erover.
dat gebruikte ik altijd als nood oplossing bij vissen/zaken apart houden,maar de rest van de omgevingsfactoren zo neutraal mogelijk houden
Ja ik heb wel een extra thermostaat, en heb er een kleine filter in gedaan van het aquarium die er ook in zat er in gedaan om het water in beweging te houden.... zal zo is kijken wat ik kan doen!
dat scheelt al flink