Gister ochtend kregen we deze mail
Citaat:Allereerst excuses voor het zo achterlaten van de 2 konijntjes. Doordat zij voor de zoveelste keer aan het behang hadden gezeten, was mijn man zo woedend dat hij ze zo de deur wilde uitgooien (het bos in). Dit heb ik kunnen voorkomen, maar het gevolg was wel dat ze direct weg moesten.
Ik heb zoveel mogelijk speeltjes en voer meegegeven, in de hoop dat jullie hier nog veel goeds mee kunnen doen.
De ex-ram (+/- 2,5 jaar oud) en voedster (+/- 3,5 jaar oud) zaten altijd binnen bij ons, maar ik geloof dat ze buiten meer naar hun zin zouden hebben. (is niet mogelijk bij ons) Hij is heel aanhankelijk en kwam ook regelmatig even bij ons op de bank zitten. Zij is heel schuw, maar is al wel een beetje bijgetrokken. Vooral de voedster houd van regelmaat, en kan dan ook wat van slag raken als de routine wat gewijzigd wordt. Beide zijn gezond, het mannetje is vorig jaar 2 keer behandeld voor scheefgroeiende tanden, maar dit is helemaal bijgetrokken en slijten nu mooi af. Met name door het beperkt biks, en veel hooi eten.
Ik hoop dat ze bij een ander gelukkig zullen zijn, en dat jullie een fijne baas voor ze zullen vinden.
Een vrijwiliiger is gaan kijken en trof daar 2 konijnen aan in een kooi …. zucht

Kijk nou wat voor leuk koppel dit is, zo iets doe je toch niet ?
Ook had mevrouw in kwestie, al hun spullen mee gegeven, of hoe je het beter kunt noemen, er bij gezet...

In deze kooi stonden de konijnen in de wind en regen, gelukkig wonen ze nu in de opvang, in een 1.50 kooi....

Hopelijk vinden ze snel een baasje waar ze wél welkom zijn...