3 jaar geleden is de leider in huis overleden en in november onze dikke rooie.
Nu hebben we nog mijn kat Tommy(13)
En kleine Mickey(6)
Nu willen we best wel een kitten uit het asiel halen. Altijd al gedaan eigenlijk.
Alleen heeft Tommy het niet zo op veranderingen.. Hij is nogal dominant en wij zijn zijn huissloven.
Dus als hem iets niet aanstaat of er zijn nieuwe spullen of mensen in huis dan is er altijd wel een plekje waar die even lekker een plasje gaat doen.
Tommy is verder een schat van een beest, en de laatste paar maanden begint die ook lichtelijk dement te worden
Nu plast hij de laatste tijd helemaal niet meer zomaar op plekken dus at is al fijn, ook s hij medisch verder in orde. Op de ouderdomskwalen na. En dit gedrag heeft hij overignes al de 7 jaar dat die bij ons is en voor ons toen die was afgestaan aan het asiel ook al.
Nu is de vraag dus of het goed gaat als er een kitten in huis komt, want ja zon klein ding eist de aandacht op van hem
dus dan zal die best wel bang zijn dat hij op zijn manier aandacht te kort Krijgt
mijn vader is erg bang dat hij alles weer onder gaat plassen.Nu denk ik dat het wel mee gaat vallen, met mickey ging het toen ook goed alleen toen was de baas nog in huis. En aangezien hij de laatste tijd best wel een zemelaar en een mietje is geworden denk ik dat hij het wel zal accepteren
Over mickey maken we ons geen zorgen, die heeft haar eigen plekje op zolder waar ze graag s en is meestal alleen beneden wanneer ze naar buiten kan of in de avonden. Dat is echt een katje op zichzelf
Wat denkn jullie?
) nja hij mag nog niet dood.
Al vind die van niet