) ben maar eens een kijkje gaan nemen. Ze heeft er nog een tijdje gezeten voor ik naar haar toe ben gelopen. Ze was niet bang, kwam zelfs op mij aflopen! Ik heb een tijdje met poes geknuffelt en ze is heel lief, maar ze ziet er niet goed uit. Het beest is mager, haart vreselijk uit en heeft ook wondjes. Haar oogjes zaten half dicht. Ze valt heel makkelijk om, ze kan zichzelf bijvoorbeeld niet wassen want dan verliest ze haar evenwicht. Bij het minste stootje ligt ze omver. We hebben haar eten + drinken gegeven.Vandaag gaat het al wat beter met haar: ze kijkt weer helder uit haar ogen en ze loopt al iets normaler.
Ik weet niet waar ze vandaan komt, of ze uberhaupt een eigenaar heeft, maar ze ziet eruit alsof ze al een tijdje geen mensen heeft gezien. Wij vermoeden dat ze gewoon gedumpt is maar het kan natuurlijk ook anders zijn. Ze is wel heel mensgericht.
Nu heeft ze hier asiel aangevraagd en ze heeft inmiddels een verblijfsvergunning gekregen
Ik ga nog wel even checken of ze een chip heeft of dat hier in de buurt een poes wordt vermist.Hier een foto van ons 'asielzoekertje', samen met de hond van oma waar ze het goed mee kan vinden
in elk geval alles eraan doen om de eigenaar te vinden. Wie weet zitten die flink in de rats omdat ze hun oudje kwijt zijn. (hoop ik dan maar weer.....)