Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nann_ schreef:Mijn europees korthaar poes heeft er ook last van, had telkens blaasonsteking en kon niet plassen!
ze krijgt almo nature natvoer en de brokjes... sindsdien ( en dat is geen leugen) heeft ze er geen last meer van gehad!!!
voor onze poes is het echt geweldig voer.
dat urinary so van de dierenarts mag je geloof ik ook niet langer dan 3-6 maanden voeren aan je kat!
dat vergeten ze er even bij te vertellen bij de dierenarts, maar staat wel op de zak voer beschreven.
_Nann_ schreef:Ja en gelukkig ben ik zo iemand die de zakken uitgebreid bestudeer haha, weet trouwens niet of het nog steeds vermeld staat op die zakken, maar toentertijd wel. Toen ik het tegen de DA zei keek die me ook heel raar aan, want daar balen ze natuurlijk van!
Dat voer is echt bedoeld voor het process om het gruis uit die blaas te krijgen en de vorming van die kristallen te voorkomen. Zodra dat gebeurd is moet je de kat gewoon op aangepast dieet zetten, zo natuurlijk mogelijk met essentieele vetzuren en zo min mogelijk zouten.
En toen kwam ik bij almo nature uit
_Nann_ schreef:ja precies, mijn kat was ook altijd zielig, en het doet natuurlijk ook erg pijn als ze moeten plassen!
dat almo nature, die brokjes heb je in verschillende smaken, ik dacht: zalm, kip, witvis, hert ( en struisvogel ).
dat natvoer, is zulk super mooi spul! zalm, tonijn, garnalen, makreel, forel, kipfilet etc. zelfs rund en kalfsvlees, wa niet onder doet voor "ons mensen draadjesvlees".
echt super spul! zonder kunstmatige toevoegingen.