Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jesito schreef:Ik heb effe jullie hulp nodig.
De hond van iemand die ik ken eet niet meer sinds zijn vriendje (de kat) gestorven is.
Ze waren al wat jaartjes bij elkaar en blijkbaar kan hij dit niet verwerken.
Hij eet helemaal niks, geen vers vlees, geen kip, geen aardappelen met jus, geen tonijn echt alles is geprobeerd.
Ook zijn ze naar de da geweest en is alles nagekeken incl. bloed, maar alles in orde.
Da zei dat hij binnenkort wel weer zou gaan eten maar dit is nu dik een week.
Graag tips.
Agossie schreef:jesito schreef:Ik heb effe jullie hulp nodig.
De hond van iemand die ik ken eet niet meer sinds zijn vriendje (de kat) gestorven is.
Ze waren al wat jaartjes bij elkaar en blijkbaar kan hij dit niet verwerken.
Hij eet helemaal niks, geen vers vlees, geen kip, geen aardappelen met jus, geen tonijn echt alles is geprobeerd.
Ook zijn ze naar de da geweest en is alles nagekeken incl. bloed, maar alles in orde.
Da zei dat hij binnenkort wel weer zou gaan eten maar dit is nu dik een week.
Graag tips.
Hele rare vraag misschien, maar hebben ze medelijden met hem? Behandelen ze hem als "zielig"? Zo van "Achos, je maatje is er niet meer, hè... Je mist je maatje... Arm dier..."
jesito schreef:Agossie schreef:Hele rare vraag misschien, maar hebben ze medelijden met hem? Behandelen ze hem als "zielig"? Zo van "Achos, je maatje is er niet meer, hè... Je mist je maatje... Arm dier..."
Geen idee hoe ze er verder mee omgaan, verder wordt er altijd veel gewandeld een alles met hem.
jesito schreef:Ze zitten nu vooral met hun handen in hun haar en maken zich zorgen.
Ik denk dat het echt iets ingewikkelder ligt met hem.
Want vaak wint de honger het uiteindelijk wel.
Maar ik denk idd ook wel dat ze hem wel zielig vinden.
Maar goed, het is nu zaak dat het dier snel weer eens wat gaat eten.
Agossie schreef:meggiemeg schreef:Ook als baas heb je verdriet om het dier wat weg gevallen is en dat pikt de hond feilloos op ondanks zijn eigen verdriet.
De hond heeft geen verdriet. De hond gaat puur op hun energie af.